אליום קופצת 6% לאחר שקיבלה אישור לפטנט בארה"ב

זהו הפטנט השלישי עבור מערכת ה-WIRION שקיבלה החברה בארה"ב

מניית אליום קופצת היום (ד') בבורסה לאחר שקיבלה אישור ממשרד הפטנטים האמריקאי לרישום פטנט של החברה עבור מערכת ה-WIRION להגנה מפני קרישי דם, חלקיקים ותסחיפים הנוצרים תוך כדי פרוצדורות צנתור, שעניינו מערכת ההובלה היחודית של הפילטר.

אליום מפתחת מכשור רפואי ומתמחה בטכנולוגיות זעיר פולשניות. זהו הפטנט השלישי עבור מערכת ה-WIRION שקיבלה החברה בארה"ב.

"המערכת הייחודית שלנו למניעת התסחיפים, WIRION, מהווה מוצר אסטרטגי עבור החברה", מסר אסף אלפרוביץ, מנכ"ל אליום. ל-WIRION ישנו פתרון ייחודי המאפשר לרופא המבצע צינתור, למקם את הפילטר במקום המתאים ביותר על פי בחירתו, ללא תלות בתיל המוביל על גביו מתבצע הצינתור. הפטנט שקיבלנו מתייחס למערכת ההובלה היחודית של הפילטר ומרחיב את בסיס הטכנולוגיה החדשנית שלנו לשיטות נוספות המאפשרות שחרור מהיר וקל של הפילטר בתוך כלי הדם לאחר נעילתו".

מערכת ה-WIRION נועדה להגנה מפני תסחיפים הנוצרים במהלך פרוצדורה צנתורית לפתיחת כלי דם חסומים באמצעות בלון, סטנט או כל אמצעי אחר. למערכת מנגנון נעילה המאפשר לרופא המצנתר להשתמש בכל תיל מוביל לבחירתו ולמקם עליו את הפילטר במקום המתאים ביותר. האפשרות למקם את הפילטר בכל מקום על גבי כל תיל מוביל מפשטת ומייעלת את ההליך והופכת אותו לבטוח יותר.

"שוק הצינתורים הוא שוק הנמצא בצמיחה מהירה ואנו מאמינים כי המערכת היחודית של החברה יכולה להוות פתרון מוביל בשוק זה. מעבר להכרה בחדשנות מוצרי החברה, קבלת הפטנט הינה חלק מהאסטרטגיה שלנו להבטיח את הקניין הרוחני של החברה ומוצריה, לרבות טכנולוגיית הליבה ואופן השימוש במוצרים", הוסיף אלפרוביץ.