ה-Note 3 והשעון החכם של סמסונג: כ-6,000 שקל

הפאבלט יימכר ב-4,000 שקל, כאשר השעון המסוגל לעבוד כרגע עם הנוט 3 יימכר בעוד 2,000 שקל ■ בסמסונג מתכננים להציע גם מחיר מוזל יותר למי שיקנה את המוצרים יחדיו

ביום רביעי הקרוב תקיים סמסונג את מסיבת העיתונאים להשקת הפאבלט שלה - Note 3 והסמארט וואץ' (שעון חכם) - גלקסי Gear. בסמסונג ישראל לא מצמצו לרגע וקבעו תג מחיר של 6,000 שקל לשני המוצרים. הפאבלט יימכר ב-4,000 שקל, כאשר השעון המסוגל לעבוד כרגע עם הנוט 3 יימכר בעוד 2,000 שקל. בסמסונג מתכננים להציע גם מחיר מוזל יותר למי שיקנה את המוצרים יחדיו.

סמסונג וייבואנית הסמארטפונים והטאבלטים שלה - סאני החלו כבר לפני כשלושה שבועות בהרשמה למכירה מוקדמת למוצרי הדגל החדשים שלה, אולם בסאני בחרו לא לחשוף את המחיר שהצרכנים יצטרכו לשלם על התענוג היקר מאוד בעת ההרשמה.

הגלקסי גיר מציע גישה להפעלה קולית של הנוט 3, שליטה בשיחות נכנסות, חיווי לפגישות מהיומן או דוא"ל. לשעון מסך בגודל 1.63 אינץ', חיישנים: ג'יירוסקופ ופדמוטר וסוללה חלשה יחסית המחזיקה על-פי נתוני היצרן רק כ-25 שעות.

סמסונג מאפשרת באמצעות יישום ה-S Voice להכתיב הודעות לשעון או לשאול אותו מה מזג האוויר בערב (באנגלית). הגלקסי גיר גם כולל מצלמה עם חיישן 1.9 מגה פיקסל והפעלה מהירה שלו באמצעות החלקת האצבע על המסך מלמעלה למטה. ניתן להתקין אפליקציות ייעודיות שתוכננו לגודל המסך ותצורת התפעול שלו.

בסמסונג מנסים לפנות עם השעון הזה לכיוון שכבר נכשל בעולם השעונים החכמים - יכולת שיחה ישירות מהגלקסי גיר באמצעות רמקול ומיקרופון המשולבים בו. לא ברור מדוע בחברה חושבים שאנשים ילכו ברחוב וידברו לשעון, כאשר כל אדם יכול להאזין לשיחה שלהם? הגלקסי גיר הושק ב-25 לספטמבר בחלק מהמדינות בעולם. המחיר שלו מעבר לים עומד על 1,090 שקל (300 דולר).

פאבלט ענק

הנוט 3 שייך לקטגוריית הפאבלט (הכלאה של סמארטפון וטאבלט ). מדובר במכשיר הכולל מסך מגע גדול מאוד 5.7 אינץ' באיכות מצויינת - Full HD. משקל הנוט 3 עומד על 168 גרם והוא גם כולל את עט המגע של סמסונג - S Pen בגרסה חדשה.

העט כולל ממשק בשם Air Command, בו ניתן לבצע במהירות כתיבת תזכורת, שמירה של טקסטים, תמונות וקטעי וידיאו לתוך תיבת אחסון. בנוסף הוא מאפשר לכתוב בצורה מאוד נוחה טקסטים בכתב יד.