מיקרוסופט תשכור 7,400 מ"ר משרדים בפארק מת"מ בחיפה

הסכם השכירות נחתם בין החברות לתקופה של 10 שנים, ודמי השכירות מוערכים בכחצי מיליון שקל לחודש

ענקית התוכנה מיקרוסופט מגדילה את שטח המשרדים בפארק מת"מ בחיפה. החברה חתמה על הסכם שכירות מול בעלי פארק מתמ חברת גב-ים, מקבוצת נכסים ובניין IDB והחברה הכלכלית לחיפה לשכירת משרדים בשטח כ-7,400 מ"ר. הסכם השכירות כולל גם 200 מקומות חנייה. מדובר במספר קומות בבניין חדש שנמצא בשלבי הקמה.

הסכם השכירות נחתם בין החברות לתקופה של 10 שנים, ודמי השכירות מוערכים בכחצי מיליון שקל לחודש. טווח מחירי המשרדים בפארק מת"מ עומד על בין 50 שקל למ"ר לחודש ל-75 שקל למ"ר לחודש.

מיקרוסופט כבר שוכרת משרדים בפארק מת"מ, בשטח כ-5,000 מ"ר, ולאחר שהבניין החדש יתאכלס היא צפוייה להעביר את פעילותה אליו. הבניין החדש יכלול עם סיומו 12 אלף מ"ר למשרדים בשמונה קומות ועוד כ-5,000 מ"ר תת קרקעי. הבניין החדש ממוקם בחזית המערבית של הפארק והוא תוכנן על ידי האדריכל משה צור.בפרויקט, שאיכלוסו צפוי לרבעון האחרון של 2014, נחתם הסכם שכירות נוסף עם משרד רואי החשבון קסלמן PWC, לשכירת כ-1,500 מ"ר. כזכור, מיקרוסופט שוכרת שטח משרדים נוסף הנמצא בבעלות חברת גב ים בהרצליה, בניין משרדים ייעודי שנבנה בעבורה בשטח כ-13 אלף מ"ר.

רפי ביסקר, יו"ר דירקטוריון גב-ים, אמר היום: "הסכם השכירות עם חברת מיקרוסופט, בבניין החדש בפארק מתם בחיפה, מקבע את המוניטין והמעמד של גב-ים כחברה מובילה בשוק הנדל"ן המניב בישראל. הניסיון הרב, איכות הבניה, הידע בניהול פארקי הי-טק וחוסנה הפיננסי של גב-ים מהווים בסיס למשיכת חברות בינלאומיות ומקומיות שמחפשות כתובת נכונה למקם את פעילותן בישראל".

אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים, אמר היום: "פארק מתם בחיפה הינו פארק עסקים והיי-טק מוביל בו שוכנות חברות בינלאומיות וישראליות מן השורה הראשונה. התפוסה בפארק מלאה, ולאור הביקושים הגדולים לשטחים בפארק, אנו מקימים את שלב א' בבניין החדש".

פארק מת"מ ממוקם במבואות הדרומיים של חיפה ומשתרע על שטח של כ-220 דונם. בפארק מועסקים כעשרת אלפים איש והוא כולל מבנים בשטח כ-250 אלף מ"ר המושכרים לכ-50 חברות ישאליות ובין לאומיות. בפארק עתודות קרקע לבניה עתידית של למעלה מ-100 אלף מ"ר נוספים.