איגוד השיווק הישראלי וחברת teenK פתרונות שיווק לנוער יערכו ב-16 באוקטובר כנס משותף בנושא שיווק לבני-נוער וצעירים.
 בכנס יוצג מחקר עדכני שסוקר את ההתנהגות הצרכנית ומעורבות המדיה בגילאים שונים לאורך תקופת ההתבגרות, ייערכו מפגשים עם מומחים בינלאומיים לדור ה-M (דור ה-Millennials), ויתקיימו פאנלים מיוחדים בהשתתפות בני-נוער וצעירים.
 בין היתר ירצה בכנס ג'ון קונלון, סגן נשיא חטיבת המחקר בתאגיד התקשורת ויאקום.
           
    	  
                        
            
            
            
            
                     
        
               
            
             לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
                
קוד האתי                                
                  המופיע
                
בדו"ח האמון  
                  לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה 
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.