SAP תקים בניין משרדים ברעננה ב-250 מיליון שקל

החברה העולמית רכשה מגרש בן 11 דונם מאיש העסקים ג'ורג' חורש

חברת SAP העולמית רכשה מגרש באזור התעשייה ברעננה במטרה לבנות עליו בניין משרדים שיאכלס את מאות עובדי החברה. מדובר במגרש בשטח של כ-11 דונם בקצה הצפון מזרחי של אזור התעשייה. ל"גלובס" נודע כי המגרש נרכש באוגוסט האחרון והוא חלק מחטיבת קרקע בשטח כ-40 דונם.

עוד נודע ל"גלובס", כי הקרקע נרכשה מחברת יוניון נכסים, חברה השייכת לקבוצת החברות של איש העסקים,ג'ורג' חורש. חורש, הוא אחד מאנשי העסקים העשירים בישראל המחזיק, בין היתר, ברישיון היבוא של רכבי טויוטה לארץ וברשת האופנה H&M. יש לציין שחורש מחזיק בשטח נוסף במתחם. נכון להיום, קיימת תב"ע מאושרת על המגרש המאפשרת בניית בנייני היי-טק.

מהחברה נמסר כי בכוונתה להשקיע כ-250 מיליון שקל בבניית בניין משרדים חדש - כולל עלות הקרקע - שאליו יעברו 750 עובדי החברה. "המשרדים החדשים יהוו תחליף למשרדים המושכרים ברעננה, שמשמשים את החברה משנת 2004", כך נמסר היום מהחברה. עוד נמסר כי בימים אלו מבוצעים תהליכי התכנון של הבניין, שעתיד לכלול כ-10.5 אלף מ"ר למשרדים בבניין בן 7 קומות.

מיקי שטיינר, מנכ"ל SAP Labs ישראל, אמר, כי "מרכז הפיתוח פועל בישראל כ-15 שנה, והחלטה זו מהווה מסר משמעותי על החשיבות הגוברת של מרכז הפיתוח שלנו לחברה העולמית. ההחלטה מעידה על המחויבות של SAP לנוכחותה בישראל, מתוך הכרה בכישרונות הייחודיים של המפתח הישראלי, ובייחודיות הסביבה התוססת של חדשנות ויזמות הקיימת כאן".

סתווית נבון, מנכ"לית SAP ישראל, הוסיפה כי "ההחלטה להשקיע סכום כה משמעותי בנדל"ן בארץ מצביעה על המחויבות של החברה לשוק הישראלי ועל הכרתה בתרומה שלו עבורה".

ערן רוזן, סמנכ"ל התפעול בישראל ומנהל ה-Facility במדינות דרום אירופה: "רכישת השטח ברעננה משמרת עתודות קרקע לגידול עתידי ככל שיידרש. SAP ממשיכה את מחויבותה לנושא הקיימות, אשר יבוא לידי ביטוי משמעותי בתכנון ובהפעלת המבנה החדש".