מניית היום: מזנקת ב-5.6% בעקבות הסכם עם J&J

אינסוליין: התחלת השיווק של מכשיר ה–InsuPad בגרמניה צפויה בשבועות הקרובים

חברת אינסוליין העוסקת במחקר, פיתוח, ייצור ושיווק של טכנולוגיה ומוצרים לשיפור האפקטיביות של אינסולין המוזרק לחולי סוכרת, דיווחה היום (ד') כי חתמה עם LifeScan Germany, חטיבת הסוכרת של ג'ונסון אנד ג'ונסון בגרמניה, שהינה ספקית עולמית מובילה של מוצרי דיאגנוסטיקה וטיפול בשוק הסוכרת, על הסכם אסטרטגי לשיתוף-פעולה לשיווק מכשיר ה-InsuPad באופן בלעדי בשוק הסוכרת הגרמני.

מכשיר ה-InsuPad נועד לשפר את פעילות האינסולין המיועד לארוחות, לחולי סוכרת מסוג 1 ומסוג 2 הנדרשים לטיפול אינסולין אינטנסיבי, זאת על ידי שיפור והאצת ספיגת האינסולין באמצעות חימום העור באזור ההזרקה. שימוש ב - InsuPad מאפשר השגת שליטה גליקמית טובה יותר, יחד עם תנודות נמוכות יותר של רמות הסוכר בדם לאחר ארוחות, היכולים להביא להפחתה משמעותית של מקרי היפוגליקמיה ומינון אינסולין לארוחות נמוך יותר באופן משמעותי.

רון נגר, נשיא ומנכ"ל אינסוליין: "זהו צעד ראשון בהגשמת המחוייבות שלנו לחולי הסוכרת, באספקת פתרונות חדשניים המאפשרים להם שליטה טובה יותר וחיים טובים יותר. זהו גם ציון דרך חשוב לבעלי המניות של אינסוליין אשר תמכו בנו לאורך השנים והאמינו כי ביכולתנו להשיק את המוצר הזה בשוק".

התחלת השיווק צפויה בגרמניה בשבועות הקרובים.