הטיפ היומי: חברת מדיה ובידור עם תמהיל מרשים של עסקים

במחלקת המחקר של JP מורגן ממליצים על המניה ב"תשואת יתר" ובמחיר יעד של 39 דולר, שמשקף פרמיה של כ-14% על פני מחיר השוק

חברת המדיה והבידור 21st. Century Fox נוסדה כתוצאה מפיצול של חלק מעסקי חברת News Corp - כך נקראים כיום עסקי המדיה והבידור, שנותרו תחת החברה-האם. החברה נסחרת בנאסד"ק (סימול: FOXA) ושווי השוק שלה הוא כ-79 מיליארד דולר. עיקר פעילותה הוא בשוק הטלוויזיה בכבלים, בפרט בארה"ב אך גם באירופה. הכנסותיה מגיעות מדמי מנוי, פרסום ותוכן.

לפוקס יש תמהיל מרשים של עסקים, הכולל נכסים ממותגים היטב בשוק הכבלים עם חשיפה גבוהה, היא בעלת ערך רב לשוק שידורי הספורט ומחזיקה אולפני סרטים וטלוויזיה. בנוסף יש לחברה גם החזקות בכמה חברות שידורי לוויין מחוץ לארה"ב. אנחנו מאמינים שמניות פוקס ישמרו על הפרמיה שלהן ביחס לחברות גדולות אחרות, והדבר משקף אפשרות לאפסייד נכבד למניית החברה.

העובדה שהמשקל של תחום הכבלים גבוה בתמהיל העסקים של פוקס אמורה לסייע לחברה להציג, בסופו של דבר, שיעורי צמיחה גבוהים ברווחיה. בשנת 2014 צפויה החברה להשיק כמה ערוצים חדשים בארה"ב ולהתרחב בשוק הבינלאומי. נציין שלפוקס יש היסטוריה מרשימה של שמירת הרווחיות שלה בעסק התנודתי שבו היא פועלת.

הסיכונים הכרוכים בהשקעה במניה כוללים את האפשרות שהעלויות הקשורות לשוק התחרותי בתחום שידורי הספורט יהיו גבוהות מהצפוי, וכן שרכישות גדולות שאינן בעסקי הליבה של החברה לא בהכרח יתקבלו היטב בשוק.

אנו צופים שיעור צמיחה שנתי ממוצע של 19% בשנות הכספים 2013-2016. שיעורי הצמיחה ברווח יהיו בטווח העליון ביחס לממוצע בחברות בתחום, ולהערכתנו הדבר מצדיק פרמיה בשווי.

אנחנו מתחילים לסקר את מניית פוקס בהמלצת "תשואת יתר". מחיר היעד שלנו (לתקופה של עד דצמבר 2014) הוא 39 דולר, שמשקף פרמיה של כ-14% על פני מחיר השוק. מחיר היעד נקבע על בסיס מכפיל 19 לרווחי החברה ב-2015.

מחלקת המחקר, ג'יי.פי מורגן