התיקון בשווקים בדרך? ה"סופר-עשירים" לא חושבים כך

סקר שערכה רשת Tiger 21, רשת לשיתוף מידע העוסק בהשקעות, שכל חבריה הם בעלי הון של עשרות מיליוני דולרים, חושף כי מרבית המשקיעים הגדילו את החשיפה למניות ברבעון השלישי

מאז המחוקקים בארה"ב הגיעו לעמק השווה בכל הנוגע לסוגיות הפיסקאליות, השוק טפס לשיאים חדשים וכעת רבים תוהים האם צפוי תיקון משמעותי בהמשך. כאשר בוחנים את ההחזקות של "הסופר עשירים", התשובה לכך היא שלילית.

חברי ה-Tiger 21, רשת לשיתוף מידע עסקי עבור משקיעים שההון החציוני שלהם נאמד בכ-75 מיליון דולר, לא הקטינו את ההחזקות שלהם הן בשוק האג"ח והן בשוק המניות, כך לפי נתונים שפורסמו בסקר המשקיעים שערכה לאחרונה הרשת. 220 חברי הרשת, יש לציין, מנהלים ביחד הון בהיקף של יותר מ-20 מיליארד דולר.

סקר שערכה הרשת בקרב המשקיעים בסוף חודש ספטמבר, מגלה כי הם הגדילו את ההחזקות שלהם הן במניות והן במזומן ברבעון השלישי. לפי תוצאות הסקר, היקף המזומן של המשקיעים עלה ב-1% לרמה של 11% מכלל ההחזקות. ההחזקות במניות, לעומת זאת, נותרו בשיעור חציוני גבה יחסית של 23%. עוד עולה מהסקר כי הקצאת ההון של חברי הרשת בהשקעות עם הכנסה קבועה עמדה על 15% מסך ההון, בנדל"ן על 21% ובמט"ח על פחות מ-1%.