בנק הפועלים מצטרף לאקסלרטור של מיקרוסופט

בנק הפועלים מצטרף לאקסלרטור של מיקרוסופט בישראל שמנהל חנן לביא. שני הגופים יפתחו מסלול מיוחד בתחום הפיתוח הטכנולוגי הפיננסי או כפי שהוא מוכר בתעשייה בתור FinTech. במסגרת שיתוף הפעולה הבנק יסייע באיתור ובחירת סטארט-אפים מבטיחים בתחום הפיננסי ובשילובם במחזור הקרוב של האקסלרטור, שצפוי להיפתח בתחילת פברואר 2014.

במהלך המחזור יובילו מנטורים מטעם הבנק את ההכשרה של היזמים הן בפן הפיננסי-מקצועי והן בפן הטכנולוגי. הסטארט-אפים במסלול הפינטק יקבלו גישה לסביבת הפיתוח הטכנולוגי של הבנק בארץ ובעולם, על מנת לבחון את יישום הרעיון בסביבת בטא. בתום המחזור יפעל הבנק לשלב את הפתרונות שפותחו כחלק מהצעת הערך ללקוחות הבנק. בנוסף, יעניק הבנק לסטארט-אפים ליווי והדרכה בהתנהלות הפיננסית, ויציע להם מעטפת בנקאית כוללת המותאמת לצרכיהם הייחודיים. כמו כן, הבנק יציע לכל מיזם הלוואה של 30 אלף דולר, שתהיה ניתנת להמרה למניות בסבב הגיוס הבא שתבצע החברה.

מבחינת בנק הפועלים, מדובר בהמשך מגמה שנולדה בשנה וחצי האחרונות, לקידום והשקעה בחברות טכנולוגיה פיננסית לאור החשיבות שהבנק רואה בפיתוח חדשנות בתחום זה, שתופס תאוצה ברחבי העולם. עבור מיקרוסופט, מדובר בהמשך שיתופי פעולה עם חברות חיצוניות, בהן דויטשה טלקום, איביי, Sears Israel, סאצ'י אנד סאצ'י (באמצעות באומן בר ריבנאי), קומקאסט, Y&R ועוד.