מתכוננת לחגים: רשת טרגט תשיק את הקמפיין הדיגיטלי בתולדותיה

סמנכ"ל השיווק של ענקית הקמעונאות האמריקאית: "פייסבוק הוא אחד המקומות הטובים ביותר שאפשר לפרסם בהם"

רשת השיווק טרגט מתכוננת לתקופת החגים בארה"ב ומתכננת להשיק את הקמפיין הדיגיטלי ביותר שלה אי-פעם. בשנה שעברה חטפה הרשת ביקורת רבה על שהחלה את הקמפיינים והפעילות לחגים כבר באמצע אוקטובר, ולכן השנה היא תשיק את הפעילות קרוב יותר למועד.

ג'ף ג'ונס, סמנכ"ל השיווק של החברה, אמר כי "למדנו בשנה שעברה שאסור להתחיל מוקדם מדי. למרות שלא ממש קשרנו את זה אז לחג המולד, אנשים הבינו זאת כך, ולכן השנה נעשה את זה מאוחר יותר".

הקמפיין יעלה בתחילת נובמבר ויכלול כבר הקשרים ברורים לחג ההודיה, כולל פרסומת שתשים בפוקוס את ארוחת החג ואת מחירי תרנגולי ההודו.

מתוכנתת פעילות גם בפינטרסט

מלבד החגים, גם Cyber Monday - אירוע הקניות של זירת האונליין, יהיה בפוקוס של רשת השיווק. הרשת תשיק קמפיין טלוויזיה שיפנה את הלקוחות אל אתר הרשת, בו יוצעו 15 מבצעים שיתחלפו מדי יום במשך שבועיים.

מבחינה דיגיטלית צפויה פעילות נרחבת בטוויטר, בפייסבוק ובסלולר, ולדברי ג'ונס הנתח שיוקצה לדיגיטל הוא הגדול ביותר שהוקצה לתחום אי-פעם.

הוא הוסיף כי "אנחנו עדיין לא מרוצים מהפעילות בסלולר, ולדעתנו יש עוד הרבה אפשרויות בתחום. פייסבוק הוא אחד המקומות הטובים ביותר שאפשר לפרסם בהם. המסרים שלנו נכנסים לתוך הניוז פיד ומגיעים לקהל היעד הנכון מבחינתנו".

הרשת מתכננת גם פעילות ברשת פינטרסט, והיא צפויה להעלות את הקטלוג שלה לאתר. באתר גם תהיה פעילות מיוחדת של מעצב אירועים, אשר ינחה את הגולשים כיצד לארגן מסיבות ואירועים בעזרת מוצרים שהם קונים ברשת.