חברת סיסקו תפטר בישראל כמה עשרות עובדים

זאת כחלק מכוונתה לפטר קרוב ל-5% מכוח העבודה שלה בעולם, כ-4,000 מועסקים בסך-הכול

חברת סיסקו עתידה לבצע גם בישראל חלק מסבב הפיטורים הקרוב שהיא מתכננת. החברה תפטר בישראל בתקופה הקרובה כמה עשרות עובדים, מה שמשתלב בכוונתה לפטר קרוב ל-5% מכוח העבודה שלה בעולם, כ-4,000 מועסקים בסך-הכול.

סיסקו מחזיקה היום בישראל פעילות נרחבת עם כ-2,000 עובדים, כך שמדובר בחלק קטן מהפעילות. מסיסקו ישראל נמסר כי החברה אינה מעוניינת להתייחס לשמועות.

בסיסקו ישראל היו בעבר מספר סבבי פיטורים גדולים, אך נראה שהנוכחי הוא פחות משמעותי. הפיטורים צפויים להיערך בעיקר בפעילות NDS לשעבר, שהיא הפעילות הגדולה של סיסקו בישראל, ועל-פי הערכות יבואו לידי ביטוי בתפקידי המטה והלוגיסטיקה.

NDS, שמספקת טכנולוגיות הצפנה לתוכן וידיאו, נרכשה על-ידי סיסקו בתחילת 2012 תמורת 5 מיליארד דולר, ולמרות שהיא כבר מספר שנים לא נמצאת בידיים ישראליות, עדיין רוב הפעילות שלה נמצאת בישראל, ונשארו כאן קרוב ל-1,200 מעובדיה.

הרכישה של NDS, הכניסה את סיסקו גם לאחת מחמש החברות הזרות הגדולות בהיי-טק הישראלי, ובסיסקו הדגישו כי הרכישה משתלבת בכוונת החברה לחזק את המרכז הישראלי עם יכולות בתחום אבטחת המידע. בינתיים, כוונת החברה לגייס עוד עובדים לפעילות בתחום האבטחה, כפי שהודיע מנכ"ל החברה ג'ון צ'יימברס במהלך הביקור ביוני בישראל, עדיין לא באה לידי ביטוי.