הטיפ היומי: מניית ביומד שיכולה לזנק ב-35% לפחות

בגולדמן זאקס בונים על ההשקה הצפויה של פארמסייקליקס וממליצים לקנות את Pharmacyclics

חברת הביוטכנולוגיה Pharmacyclics (סימול: PCYC) עוסקת בגילוי ופיתוח של תרופות לטיפול בסרטן ובמחלות הקשורות למערכת החיסון. לחברה יש כמה מוצרים בפיתוח, והם נמצאים בשלבים שונים של הניסויים הקליניים, חלקם גם בשלב III שהוא המתקדם ביותר. החברה מקליפורניה נסחרת בנאסד"ק, ושווי השוק שלה הוא 9.2 מיליארד דולר.

לקראת השקת המוצר המוביל של פארמסייקליקס, התרופה האונקולוגית Ibrutinib, אנו מאמינים שיש אפסייד לתחזיות הנוכחיות בשוק בנוגע להשקה הקרובה. הסיבות לכך הן שיש מספר רב של חולים בלוקמיה לימפוציטית כרונית (CLL) שממתינים לטיפול מסוג זה, קיימת אפשרות להשקה בלוח זמנים מוקדם מהצפוי ויש יותר בהירות בכל הקשור למפה התחרותית.

להערכתנו, בשיא יגיעו מכירות התרופה ל-7.5 מיליארד דולר, וזה יקרה בשנת 2024. התחזית הקודמת שלנו הייתה למכירות שיא של 5.7 מיליארד דולר.

אנו מעריכים כי המכירות לשוק ה-CLL לבדו יגיעו ל-5 מיליארד דולר בשיא, למרות התחרות מצד חברות אחרות, ובהן Gilead, AbbVie ו-Infinity. התוויות נוספות לתרופה יתרמו להערכתנו את ה-2.5 מיליארד דולר הנוספים במכירות. בכך תהפוך Ibrutinib לאחת התרופות האונקולוגיות הנמכרות ביותר, ולנכס נדיר שיהפוך את פארמסייקליקס ליעד אטרקטיבי לרכישה.

הסיכונים הכרוכים בהשקעה במניית החברה כוללים עיכובים במסלול הרגולטורי או הקליני של התרופה, תחרות עזה יותר ומכירות נמוכות מהצפוי.

לאור ההשקה הצפויה של ה-Ibrutinib, אנו מעלים את המלצתנו למניית פארמסייקליקס מ"נייטרלי" ל"קנייה". מחיר היעד למניה עולה מ-111 דולר ל-170 דולר - מחיר המשקף פרמיה של 35% על פני מחיר המניה בבורסה. קבענו מחיר זה כשילוב של מחיר יעד (168 דולר) על בסיס מודל DCF ושל מחיר יעד (180 דולר) כיעד לרכישה. אנו רואים בשלב זה סבירות בינונית לרכישת פארמסייקליקס.

* מחלקת המחקר, גולדמן זאקס