אופיס דיפו: האם 32 מיליון שקל של אבי מלכה יירדו לטמיון?

בית המשפט ידון מחר בגורלה של אופיס דיפו, לאחר שביום שישי הוציא צו הקפאת הליכים זמני נגד הרשת ■ מלכה: "אדרוש מחר שהנאמן יפתח את החנויות"

בית המשפט ידון מחר (ב') בגורלה של אופיס דיפו, לאחר שביום שישי שחלף הוציא צו הקפאת הליכים זמני נגד הרשת.

סניפי הרשת היו סגורים גם היום (א'), ו-780 העובדים נשארו בבתיהם. היקף חובות הרשת לספקים עומד על 9.5 מיליון שקל.

לדברי נאמני הרשת, עורכי הדין ישראל בכר ודוד פורר, הם שואפים לפתוח אותם מחדש כמה שיותר מהר - אך לא לפני תום הדיון בבית המשפט מחר.

מאז רכישת אופיס דיפו, שילם אבי מלכה 22 מיליון שקל בעבור הרכישה והפקיד בנוסף ערבות בנקאית של 10 מיליון שקל. נכון להיום ניהול הרשת הוחזר לידי הנאמנים, ומלכה עצמו מצהיר כי אין בכוונתו לפעול להשבת הרשת והניהול אליו. האם 32 מיליון השקלים שהעביר מלכה יירדו לטמיון?

מלכה: "לא. איך? יש בית משפט, ואני סומך עליו. אני אדרוש מחר שהנאמן יפתח את החנויות. העובדים יושבים בבית ולא יודעים מה גורלם".

- ומי ינהל?

"הנאמן ימשיך לנהל. אני דורש לברר את העובדות. לא דורש כלום. אני לא אעמוד בפני שום דבר, כולל מכירה, רק שהרשת תחזור לעבוד. לאחר מכן הפרטים ביני לבינו יתבררו עד תום. אני לא מוותר על הרשת".

בשיחה עם "גלובס" העריך נאמן אופיס דיפו, עו"ד בכר, כי הכספים יירדו לטמיון. "בעיניי כן. אבל בית המשפט יגיד את דברו", אמר.

מלכה האשים את עו"ד בכר כי הונה את בית המשפט בהצגת עובדות לא מדויקות וכי גרם במו-ידיו להפלת אופיס דיפו, והצהיר כי יתבע אותו אישית על הנזקים.

עו"ד בכר דחה בתוקף את הטענות. "צר לי שמר מלכה מצוי בהכחשה מוחלטת למצבן הפיננסי העגום של החברות שבבעלותו, שבראשן אופיס דיפו", אמר.