אפקט קסטרו קידס: הוניגמן קידס מורידה מחירים ב-20%-40%

זאת גם בשל כניסתה הצפויה של רשת The childrens place לישראל ■ מנכ"ל הוניגמן, מיכה רונן: "קולקציית הבייסיק תתחרה במחירי פוקס קידס ו-H&M"

רשת הוניגמן קידס מורידה מחירים בעקבות כניסתה של קסטרו לתחום אופנת הילדים ולאור כניסתה הצפויה של רשת האופנה האמריקאית The childrens place לישראל.

היום (ג') הודיע מנכ"ל קבוצת הוניגמן, מיכה רונן, כי הרשת תוריד את המחירים בשיעור של 20%-40%. במקביל, הרשת תבצע חלוקה של הקולקציה לחגיגית ויומיומית, וזאת תוך בידול מלא ברצפת המכירה. לשם כך כל 65 סניפי הרשת ישופצו.

לאחר ההוזלה תמכור הרשת חולצת טי מודפסת ב-39.99 שקל ומעלה, חליפת פוטר תימכר ב-80 שקל, ומחירם של הג'ינסים והמעילים לילדים יתחיל ב-99.99 שקל.

בקולקציה החגיגית, מחירה של שמלה לילדה ינוע מ-89.99 שקל ומעלה, חצאית מ-59.99 שקלף והרשת תציע מכנסיים במחיר שיחל ב-49.99 שקל.

רונן אומר כי "הקולקציה החגיגית תתחרה בעיצוב ובמחיר במוצרים של 'זארה קידס', 'קסטרו קידס' ובעתיד The Children's Place ו-Mango Kids. קולקציית הבייסיק היומיומית תתחרה במחירי 'פוקס קידס' ו-H&M.

"אנו מאמינים שמהלך זה יגדיל משמעותית את הכנסות החברה, תוך מתן מענה לצרכי האמא הישראלית המבקשת לקנות בגדי ילדים מעוצבים במחירים נוחים".

לדבריו, הרשת יוצאת למהלך לאחר שפיילוט שערכה הרשת במשך עונה שלמה הסתיים בהצלחה.