גלי וילף-רביב מונתה למנהלת הדוברות ויחסי הציבור של קשת

וילף-רביב, מנהלת התקשורת והדוברות של זכיינית ערוץ 2 קשת בשנים האחרונות, תקבל כעת תחת אחריותה גם את ניהול מחלקת יחסי הציבור

זכיינית ערוץ 2 קשת מאחדת את מחלקת התקשורת והדוברות עם מחלקת יחסי הציבור: על המהלך תהיה אחראית גלי וילף-רביב, מנהלת התקשורת והדוברות של קשת בשנים האחרונות, שתקבל תחת אחריותה גם את ניהול מחלקת יחסי הציבור.

המהלך צפוי לעשות סדר ולאחד פעילויות דוברות ויחסי ציבור תחת גוף אחד. בשנתיים האחרונות העבודה התנהלה בנפרד, כך שמחלקת התקשורת והדוברות טיפלה בפעילות הבינלאומית של החברה, תקשורת שיווקית, רגולציה, ניהול יחסי הציבור של מאקו וליווי תקשורתי של הנהלת הארגון.

וילף-רביב החלה את דרכה בקשת לפני כעשור במחלקת יחסי הציבור של החברה והייתה אחראית על קידום עשרות מותגי קשת כמו "עובדה", "ארץ נהדרת" ועוד. עם איחוד שתי המחלקות, היא תהיה אחראית על הטיפול התקשורתי הרוחבי של קשת, קידום לוח השידורים וניהול תקשורתי של אתר מאקו וערוץ 24.

טלי גורן, סמנכ"ל תקשורת ורגולציה בקשת, אמרה על המינוי כי "קידומה של גלי לתפקיד הינו מהלך טבעי המשקף את יכולותיה המקצועיות, כישוריה הבינאישיים ומצוינותה. מדובר בתענוג גדול לראות את צמיחתה לאורך השנים, את נחישותה ואת הצלחותיה, ואני שמחה על שהיא נענתה לתפקיד".