נובה הרוויחה 2.7 מיליון דולר ברבעון; ההכנסות צמחו ב-6%

יתרות המזומנים בסוף הרבעון השלישי של 2013 עמדו על 100 מיליון דולר

חברה נובה , המספקת פתרונות מטרולוגיה עבור בקרת תהליכים בשוק המוליכים למחצה, הרוויחה 2.7 מיליון דולר ברבעון השלישי של השנה על הכנסות של 25.8 מ' ד'. כך עולה מהדוחות הכספיים שפרסמה החברה. ברבעון השלישי של 2012 רשמה החברה רווח של 3.7 מ' ד'.

נובה ייצרה תזרים מזומנים מפעילות שוטפת של 3.3 מ' ד' ושיעור הרווח הגולמי עמד על 51% (לעומת 53% ברבעון המקביל). בשורה העליונה רשמה החברה צמיחה של 6% בהכנסות בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.

יתרות המזומנים בסוף הרבעון השלישי של 2013 עמדו על 100 מיליון דולר.

"ההכנסות ברבעון השלישי תאמו את ציפיותנו ומשקפות את מיצובנו החזק בשוק ה-FOUNDRY", מסר איתן אופנהיים, מנכ"ל נובה. "בסיס לקוחות ה-FOUNDRY הנרחב שלנו מייצר עבורנו ערך רב וממצב אותנו לקראת שנה נוספת בה נציג ביצועים העולים על כלל התעשייה ונדווח על תוצאות שיא בהכנסות. אנו גם עומדים ביעד שלנו להתרחב לשלבי ייצור נוספים בטכנולוגיות מתקדמות, כפי שמתבטא לאחרונה בבחירת פתרונות המטרולוגיה שלנו ככלי המדידה העיקריים במספר שלבים בתהליך הייצור, כולל שלב ה-CMP וה-ETCH.

"צבר ההזמנות החזק שלנו ברבעון השלישי משקף את הגידול בתפוקת הייצור שלקוחותינו חווים כמו גם את ההצלחה שלנו בהשגת שיתופי פעולה מוקדמים עם לקוחותינו בהאצת המעבר לטכנולוגיות ייצור מתקדמות. ברבעון השלישי הכרזנו על חדירה ללקוח חדש בתחום הזיכרונות, המוכיחה את הגברת הנוכחות שלנו בפלח שוק זה כחלק מהיעדים שהצבנו לעצמנו כחברה. אנו מרוצים מאוד מהעמידה ביעדים העסקיים שלנו ברבעון זה, אשר ממצבים אותנו היטב לקראת שנת 2014".