שבוע שני ברציפות: "אקס פקטור" בראש טבלת הרייטינג השבועית

יותר ממיליון צופים צפו אמש בתוכנית הכישרונות של רשת ■ "הכוכב הבא" של קשת סוגרת את הנבחרת ושומרת על נתונים של יותר מ-30% רייטינג

זה השבוע השני שבו התוכנית "אקס פקטור" של זכיינית ערוץ 2 רשת מובילה את טבלת הרייטינג השבועית עם נתח צפייה של כמחצית מצופי הטלוויזיה בזמן השידור. נתח הצפייה משקף את אחוז הצופים מסך האנשים שבחרו אתמול (מוצ"ש) לצפות בטלוויזיה. המשדר אמש משך יותר ממיליון צופים יהודים, שהתקבצו ב-37.4% ממשקי-הבית בישראל.

תוכנית הלייט-נייט "רד ודביר" הגיעה לרייטינג של 24% ממשקי-הבית, שהם 668 אלף צופים, עם נתח צפייה של 37.6% במוצ"ש, ולמרות נתון נמוך מעט יותר בקרב משקי-הבית בשידור של יום רביעי - נתח הצפייה של התוכנית גבר על זה של שבת (38.7%).

השבוע כולו התאפיין בסך צפייה גבוה יחסית בפריים-טיים של הערוצים המסחריים. כך למשל, סך הצפייה במוצאי שבת - הערב הנצפה ביותר של השבוע - עמד על יותר מ-70% לברודקאסט.

התוכנית "שנות ה-80'" - התוכנית המתוסרטת היחידה בפריים-טיים הישראלי כרגע - נהנתה מנתח צפייה של 42.7% ביום חמישי ומרייטינג של 25.2% בקרב משקי-הבית.

בסך-הכול 6 משדרים של רשת (ובהם "המעגל עם דן שילון") נמצאים בטבלה השבועית, לעומת 3 משדרים של קשת.

"הכוכב הבא" של קשת נמצאת באמצע הדרך של עונתה לאחר גיבוש הנבחרת וממשיכה לשמור על נתונים טובים ויציבים - 33.8% רייטינג לתוכנית הנצפית יותר השבוע (יום ראשון), עם כ-50 אלף צופים פחות ממשדר יום רביעי של "אקס פקטור".

מהדורת החדשות המרכזית של חדשות 2 מסיימת שבוע חזק עם 25.4% (במשקי-בית). גם לחדשות 10 יש ממה להיות מרוצים - ממוצע הצפייה השבוע עמד על 11.1% למהדורה המרכזית, ובכך מסתיים חודש אוקטובר כחודש הגבוה למהדורה מזה שנה, עם ממוצע חודשי של 10.1% רייטינג.

"שישי" עם טלי מורנו ואלון בן-דוד רשמה אף היא השבוע הישג של 7.2% צפייה - לא רחוק מ-6.6% היציבים של אילה חסון ו"יומן". "אולפן שישי" עם דני קושמרו בחדשות 2 עדיין מובילה עם 18.8% צפייה.

רייטינג 31/10/13
 רייטינג 31/10/13