האם בקרוב תוגש נגד טבע תביעה ייצוגית מצד בעלי מניות?

פירמת עורכי הדין ‏Wohl & Fruchter‏ מניו-יורק: "אנו חוקרים הפרות אפשריות של חוקים פדרליים בתחום ניירות הערך ע"י נושאי משרה ודירקטורים בטבע"

האם בקרוב תוגש נגד חברת התרופות טבע תביעה ייצוגית מצד בעלי מניות בחברה? פירמת עורכי דין מארה"ב, המתמחה בייצוג משקיעים בתביעות הנוגעות למירמה, הפרות אמונים והתנהגות בלתי הולמת בחברות, הזדרזה להגיב בסוף השבוע על האירועים האחרונים בטבע.

"אנו חוקרים הפרות אפשריות של חוקים פדרליים בתחום ניירות הערך על-ידי נושאי משרה ודירקטורים בטבע", כותבים עורכי הדין מפירמת ‏Wohl & Fruchter‏ מניו-יורק. הם לא מסרו מה בהתנהלות טבע עורר את חשדם בנוגע להפרות אפשריות של החוק, אך הוסיפו פירוט של השתלשלות האירועים בחברה מאז מינויו של ד"ר ג'רמי לוין כמנכ"ל בתחילת 2012 ועד להודעה על עזיבתו בשבוע שעבר.

הם מציינים את הנפילה במחיר המניה כתוצאה מהדיווח על עזיבתו של לוין, וקוראים לאנשים שיש להם מידע רלוונטי ולבעלי מניות שמתעניינים בנושא ליצור עימם קשר.

נציין כי בדיקות של משרדי עורכי דין לקראת תביעה ייצוגית נגד חברות ציבוריות בארה"ב אינן מאורע נדיר.

מאתר האינטרנט של ‏Wohl & Fruchter‏ עולה כי פירמת עורכי הדין פתחה בחקירות נגד 23 חברות שונות בחצי השנה האחרונה, ובין החברות נמצאות יצרנית בובות הברבי ‏Mattel‏ וחברת ההשקעות און-ליין ‏E*TRADE‏. ‏