ארדן לרשות השנייה: טפלו במהירות בחוסר הקליטה בעידן פלוס

בסיור של שר התקשורת בסלקום, הסבירה החברה כי היעדר הקליטה בעידן פלוס מקשה עליה להשיק את שירותיה בכל הארץ ■ ביקשה שוב להפחית מחירי השימוש בתשתיות בזק והוט, במטרה לספק חבילת טריפל של טלוויזיה, אינטרנט וטלפוניה

שר התקשורת גלעד ארדן הנחה את הרשות השנייה למצוא פתרון מהיר לבעיית הפריסה והקליטה של עידן פלוס. ארדן סיים לפני זמן קצר פגישה בסלקום שבה הציגה לו החברה את תוכניותיה לכניסה לעולם הטלוויזיה והסבירה כי בעיית הקליטה בטלוויזיה הדיגיטלית (עידן פלוס) מקשה עליה מאד, שכן חלק ניכר מהשידורים הנצפים בכל חברת טלוויזיה הם הערוצים המסחריים שאמורים להיקלט באמצעות עידן פלוס, כאשר מעל זה השחקניות החדשות מביאות תוכן ייחודי להן.

הביקור של ארדן הוא חלק מסדרה של ביקורים שהוא עורך בשבועות האחרונים אצל חברות התקשורת על מנת להכיר מקרוב את פעילותן ובעיותיהן. במהלך הפגישה שבה דברו מטעם סלקום עמי אראל היו"ר והמנכ"ל ניר שטרן, העלתה סלקום בקשות נוספות בנוגע לפתרון בעיית מחירי השימוש בתשתיות בזק והוט במסגרת כוונתה להיכנס לשוק הקווי.

החברה הסבירה לארדן ואנשיו שבכוונתה לספק ללקוחות חבילת טריפל הכוללת טלוויזיה אינטרנט וטלפוניה וכי ברגע שהמחירים יהיו ריאליים ויראו כדאיות כלכלית, היא מתכוונת להיות שחקן פעיל שם.

בעניין הדור הרביעי בסלולר, נושא שגם עלה בפגישה, הבהיר ארדן לסלקום שאין בכוונתו להקצות את התדרים לדור הרביעי מבלי שיימצא פתרון לנושא האתרים המשותפים. כפי שכבר פורסם ב"גלובס", ארדן מוטרד מהיקף האנטנות שיידרשו החברות לפרוס על מנת להטמיע את הדור הרביעי ולכן הוא לא מוכן להקצות תדרים נוספים מבלי שיימצא לכך פתרון מראש שיבטיח שהחברות ישתפו ביניהן פעולה בהקמת אתרים.