אפי פיתוח: רווח של 14.6 מיליון דולר ממכירת נכס במוסקבה

מדובר בבניין אחד בקופלקס של 4 בנייני משרדים וחניון תת-קרקעי

אפי פיתוח מקבוצת אפריקה ישראל של לב לבייב דיווחה היום (ה') על מכירת נכס במוסקבה לתאגיד הנמצא בשליטת ממשלת רוסיה. מדובר בבניין אחד בקופלקס של 4 בנייני משרדים וחניון תת-קרקעי (Aquamarine III).

על-פי ההסכם, חברת-הבת מכרה לתאגיד בשליטתה של ממשלת רוסיה את השטחים בבניין 1 בפרויקט אוזרקובסקיה 3 במוסקבה. שטחי הנכס הנמכרים כוללים כ- 11,000 מ"ר שטחי משרדים ושטחים תת-קרקעיים, מרפסת בשטח של כ-419 מ"ר וכן כ-16% בזכויות בעלות בשטחים המשותפים בפרויקט, המסתכמים בכ- 3,729 מ"ר.

כיום הנכס אינו מושכר. התמורה תשולם במזומן, בסכום ברובל רוסי השווה לסך של כ-91.5 מיליון דולר. כתוצאה מהעיסקה תרשום אפי פיתוח רווח נקי של כ-14.6 מיליון דולר.

אפריקה תרשום רווח נקי של כ-9.5 מיליון דולר.

חברה אחרת מקבוצת אפריקה ישראל, אפריקה מגורים, דיווחה היום כי סך הכנסותיה ברבעון השלישי צמחו בכ-19% והסתכמו בכ-198 מיליון שקל לעומת כ-166 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות הסתכם ברבעון בכ-11 מיליון שקל, לעומת רווח של כ-26 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הירידה ברווח ברבעון נובעת בעיקר מאכלוס של פרויקט משמעותי בעל רווחיות גבוהה במיוחד ברבעון המקביל אשתקד.