הדרך המקורית של קבוצת NBA למשוך נשים למגרשים

מבצע: קני כרטיס למשחק של מינסוטה טימברוולבס תמורת 18 דולר בלבד - וקבלי את מארז העונה הראשונה של סדרת הלהיט "בנות" (וגם - הנחה לספא)

קבוצת ה-NBA מינסוטה טימברוולבס אינה נחשבת לאחת ממושכות הקהל המצטיינות של ליגת הכדורסל. על-פי נתוני אתר ESPN, בעונה הנוכחית, אחרי ארבעה משחקי בית שכבר הספיקה לקיים - היא רושמת ממוצע של 16,164 צופים למשחק, מקום 23 בלבד ב-NBA מתוך 30 קבוצות. גם בעונה הקודמת, עם 16,340 צופים למשחק, המצב לא היה טוב בהרבה (מקום 21 בלבד בליגה).

אז מה עושים כדי לשפר את המספרים? אחד הצעדים הראשונים עליו החליטו במינסוטה הוא לנסות לפנות לקהל נשי, שבימים כתיקונם אינו פוקד את אולם ה"טרגט סנטר" במספרים מרשימים. איך עושים את זה? מציעים לנשים חבילות כרטיסים שקשה לסרב להן.

החבילה החדשה שמשווקת מינסוטה כוללת כרטיס כניסה לאישה במחיר של 18 דולר בלבד (למקומות בחלק העליון של האולם). המחיר כולל בתוכו עוד מספר אלמנטים מלבד זכות הכניסה למשחק: כוס אחת של בירה, יין או סודה בחינם, וגולת הכותרת: מארז DVD מהודר של העונה הראשונה של "בנות", סדרת הלהיט זוכת הפרסים מבית HBO. עד כמה החבילה הזאת אטרקטיבית? באתר yahoo מפרסמים כי נכון לעכשיו, מארז העונה הראשונה של "בנות" עולה באתר אמאזון 18.65 דולר.

כמו כן, רוכשות הכרטיסים יוכלו לקבל הנחה של 25 דולר על כל שימוש בשווי של 100 דולר בשירותי רשת הספא LifeSpa.