מי הח"כית הצעירה שמחפשת בג'יידייט מישהו להתכרבל איתו?

ח"כ מיכל בירן, בת טיפוחיה של שלי יחימוביץ', מחפשת חתן באתרי היכרויות ■ מה היא מחפשת? "מישהו שכמוני הגיע למקום שהוא רוצה משפחה, שמבין את המורכבות של החיים, אבל חפץ גם בדברים הפשוטים שיש להם להציע"

שומרת על קשר עם הבוחר? אחרי המירוץ לדירה והמירוץ למיליון הגיע המירוץ לח"כית: בחודשים האחרונים הופתעו גולשים באתרי היכרויות לגלות כי עם מחפשות בן הזוג נמנית גם ח"כ מיכל בירן (35) ממפלגת העבודה.

לא מדובר בשעשוע מבית היוצר של ערוץ 2, אלא בחברת הכנסת הצעירה מיכל בירן, שבחודשים האחרונים החליטה במקביל לעבודתה במשכן לחפש בן זוג במגוון אתרי היכרויות, לאחר שבשנים האחרונות הקדישה את מרבית זמנה לפעילות פוליטית.

בירן, שזו לה הקדנציה הראשונה כחברת כנסת, משמשת כיו"ר המשמרת הצעירה של העבודה. קודם לכן שימשה כעוזרת פרלמנטרית לח"כ שלי יחימוביץ' וכדוקטורנטית למדיניות פנסיונית באוניברסיטת תל-אביב.

"בשנים האחרונות גיליתי שהחיים לא מתכנסים לשבלונות, ושבסופו של יום זה לא דבר רע. כי עם המורכבות באים גם עניין, אתגרים, פסגות וצמיחה", מציגה את עצמה בירן באחד האתרים.

"אני מודה שבשנים האחרונות השקעתי בעיקר בתחום אחד, ובאמת שאין תלונות. אוהבת את מה שאני עושה ועושה את מה שאני אוהבת. ואולי יותר חשוב משני אלה גם יחד: הולכת כל בוקר לעבודה עם אמונה ושליחות ותשוקה. מחלקת את חיי ואת זמני בין ירושלים לתל-אביב. אוהבת היסטוריה, ספרות, פוליטיקה, מסעות, אנשים עם חוש הומור ואת האופן שבו כל הדברים האלה משתלבים ביחד. עצמאית וחזקה. אוהבת מרחב ויודעת לתת אותו, אבל נמצאת בשלב שבו אני מוכנה ורוצה לחלוק את המרחב הזה עם שותף אמת", היא מוסיפה.

בירן מציינת כי היא מחפשת "מישהו שכמוני הגיע למקום שהוא רוצה משפחה, שמבין את המורכבות של החיים, אבל חפץ גם בדברים הפשוטים שיש להם להציע - רגעי השקט בסופו של יום עבודה, השיחה, השותפות".

מתשובותיה לשאלות שמוצגות באתרים עולה כי גולש שירצה לפגוש את חברת הכנסת הטרייה בירן יצטרך להיות אינטליגנטי, ולא משנה לה מה מצבו הכספי. יהיה עליו לדעת כי בירן מעוניינת בילדים, אוהבת דיונים פוליטיים סוערים, ושהיא מעולם לא עישנה סמים.

בין השאלות שעליהן ענתה בירן: "האם אתה מאמין באלוהים, האם אתה יכול לצאת עם מישהו שמאמין באלוהים, והאם אתה אוהב להתכרבל".

ח"כ בירן אישרה את הפרטים.