באטמ תיכנס במסלול המהיר למדד יתר-מאגר בבורסה

המניה תיכנס למדד ב-15 בדצמבר ■ היום היא נסחרת בבלוטק 50, ת"א-מאגר ות"א-טכנולוגיה

מניית באטמ תקשורת תיכנס במסלול המהיר למדד רביעי בבורסת ת"א: יתר-מאגר. מניית החברה נכללת מאז 20 באוקטובר בשלושה מדדים בבורסת ת"א: בלוטק 50, ת"א-מאגר ות"א-טכנולוגיה המניה תיכנס גם למדד יתר-מאגר החל מהעדכון המדדים הקרוב ב-15 בדצמבר.

"לחברה שתי חטיבות עם סיפור צמיחה המעניין משקיעים בישראל ובעולם - האחת בתחום רשתות תקשורת והשניה בתחום המיכשור הרפואי. לאחרונה דיווחנו על התוצאות הכספיות לרבעון השלישי של 2013 וניתן לראות את הצלחת החטיבות. אנו מאמינים כי מימוש האסטרטגיה העסקית של החברה תוביל להצפת הערך לבעלי המניות שלנו", אמר ד"ר צבי מרום, מנכ"ל באטמ.

לפני כשבועיים קיבלה מניית באטמ המלצת קנייה מ-FinnCap, בעקבות עלייה של 3.4% בהכנסות הרבעון השלישי בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2012 ועלייה של 8.4% בהכנסות חטיבת המכשור הרפואי. עוד ציינו ב-FinnCap כי רווחיות החברה משתפרת והיא צפויה לייצר EBITDA של 4.3 מיליון דולר בשנת 2013, ושל 8 מיליון דולר בשנת 2014, לאור הכנסות גבוהות יותר מחטיבת המכשור הרפואי וממיזם הסיבים.

ההמלצה התייחסה גם לשיעורי רווחיות גבוהים יותר בפעילות הדיאגנוסטיקה והעיקור, שהעלו את שיעור הרווח הגולמי של החברה לכ-33.4%, עם צפי לשיפור נוסף ברבעון הרביעי של 2013. לבסוף ציינו האנליסטים כי תוצאות טובות של חטיבת המכשור הרפואי ברבעון השלישי מובילות את באטמ לעמידה בציפיות לתוצאות טובות של הכנסות ורווחיות גבוהות משנת 2012.

באטמ (BATM) עוסקת בפיתוח, תכנון וייצור מערכות טלקום מתקדמות, ומיכשור רפואי למעבדות. החברה פועלת בשתי חטיבות עסקיות: חטיבת מערכות הטלקום מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות מידע ותקשורת מגוונות המיועדות לתשתיות רשתות תקשורת; וחטיבת המיכשור הרפואי מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מיכשור דיאגנוסטי למעבדות, וכן בפיתוח מכשור המיועד לעיקור וסילוק פסולת רפואית.