ג'ובוקיט רשמה הכנסות של 130 א' ד' ברבעון השלישי

ההפסד הנקי ברבעון השלישי של 2013 הסתכם בכ–338 אלף דולר, ביחס להפסד של 2.5 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד

חברת ג'ובוקיט החזקות , המפתחת טכנולוגיה מתקדמת לחיפוש והתאמה בין עובדים למעסיקים באינטרנט ומשווקת פתרונות מתקדמים בעולם ה-HR המקוון, דיווחה היום על הכנסות של 113 אלף דולר ברבעון השלישי של השנה, לעומת 70 א' ד' ברבעון השני.

החברה הבת, ג'ובוקיט טכנולוגית, מדווחת על רווח גולמי של 32%, תוצאה המשקפת התייעלות באופן רכישת המדיה והתקשרות עם לקוחות חדשים.

כתוצאה מהפעילות המוצלחת של ג'ובוקיט טכנולוגיות, גם חברת ג'ובוקיט החזקות מציגה צמצום בהפסדים: ההפסד הנקי ברבעון השלישי של 2013 הסתכם בכ-338 אלף דולר (כולל הוצאה חד פעמית מגיוס משקיעים לחברה), ביחס להפסד של 2.5 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד אשר כלל עלויות רישום למסחר.

"גם ברבעון השלישי אנו ממשיכים לצמוח בהכנסות ומאמינים כי מגמה זו תימשך ברבעונים הקרובים תוך שיפור משמעותי בשיעורי הרווחיות", מסר רפי שקולניק, מנכ"ל ג'ובוקיט החזקות. "הדבר נובע ממימוש מוצלח של אסטרטגית החברה שאותה החלנו ליישם כבר ברבעון הקודם. אתר ExactME! ממשיך להציג גידול בתעבורה ומהווה עבורנו נכס טכנולוגי יציב וצומח: במהלך הרבעון השלישי עברו באתר למעלה מ-15 מיליון מבקרים ייחודיים, יותר מפי 3 ביחס לרבעון שני 2013, בו עברו באתר כ-4.9 מיליון מבקרים ייחודיים.

"ברמת חברת האם החברה שוקלת כניסה לתחומים משיקים וסינרגטיים לפעילות הליבה של החברה ובוחנת אפשרות לרכישת נכסים אינטרנטיים עתירי מחזור ורווח שיגוונו את מקורות ההכנסה ויביאו להאצה נוספת בצמיחה ושיפור נוסף בתזרים המזומנים. אנו מאמינים כי מימושה המוצלח של אסטרטגיה זו ברבעון הרביעי וכן לתוך שנת 2014 יביא ליצירת ערך לבעלי המניות של החברה".