אבי ניר, תלמד מעמנואל רוזן

רוזן התפטר מיד, וזו - לידיעת קשת - היא הדרך הנכונה

אתמול (א') בפתח התוכנית "הכוכב הבא" נמסרה הודעה שנועדה להסביר מדוע לא בוצע כל שינוי בתוכנית, למרות החשדות הכבדים והשמועות שפורסמו בתקשורת. בין השאר נאמר בהודעת הזכיינית קשת כי "אנחנו פועלים רק על-פי החוק, כי זו הדרך היחידה והנכונה".

האמנם הדרך היחידה? בואו נראה את סיפורו של העיתונאי עמנואל רוזן. למרות שנחשד בעבירות מין קלות בהרבה משל חבורת הזמר, רוזן הודיע מיד כי הוא פורש מכל תפקידיו העיתונאיים, בטלוויזיה ובכלל, עד שתוכח חפותו. זו, מר אבי ניר, מנכ"ל קשת - זו הדרך הנכונה. אבל אותך זה הרי לא מעניין, אתה עסוק בעשיית כסף (לבעלי המניות ולעצמך), באמצעות טמטום והשחתה של צופי הערוץ שלך.

בהודעת קשת נאמר גם "אנחנו לא יכולים לפעול על סמך שמועות ובוודאי לא לחרוץ דין פיהן". וואללה, איזה אנשים מצפוניים. שמועות זה לא הם. אין אצלם דבר כזה. הם עוסקים רק בעובדות. מה אגיד לכם, אתם לא רק צבועים וצדקנים - אתם גם מאחזי עיניים.

כתב אישום זו שמועה?

התנועה לאיכות השלטון הגישה עתירה לבג"ץ לחייב את קשת ורשת להדיח את אייל גולן ומשה פרץ מתפקידיהם כשופטים בתוכניות "הכוכב הבא" ו"אקס פקטור". קשת ורשת מתעקשות לאפשר לגולן ולפרץ להמשיך. למרות שאלה כבר לא שמועות. אלה כתבי אישום! עד כמה המטרה של עשיית רייטינג וכסף יכולה להצדיק תרגילים נכלוליים כאלה?

"לא יכולים לפעול על סמך שמועות", אתם אומרים בקשת? יופי, אז הנה פה יש לכם הזדמנות לפעול על-פי עובדות, על פי כתב אישום. אבי ניר, אתה מסוגל לעשות הפעם את הדבר הנכון - להבדיל מהדבר המשתלם?

בשם האב?

ויקום הבן על אביו - זה המצב היום בחבורת צרכני המין עם קטינות. הוא לא ידע, לא שמע, הוא לא מבין בזה, הזמר המפורסם. מחבורתו יצאה בת קול שזה הכול האבא הלא מפורסם. הוא זה שהביא את הבנות תוך שימוש בשם של בנו המפורסם, הוא זה ששכב אתן, הוא זה שהדיח את בנו וחבריו לעניין המפוקפק הזה.

זה אותו האבא שעליו אמר הזמר לפני כשנה שהוא "מלך הבליינים", ושהוא מקווה ש"אם בעוד 20 שנה הוא יהיה כמוהו, הוא יהיה מאוד מרוצה". נדמה לי שהזמר כבר בהחלט יכול להיות מרוצה.