סמסונג: מכרנו 800 אלף שעונים חכמים תוך חודשיים

בכך הזימה החברה חששות בשוק כי המכשיר ייכשל, בשל היעדר תכונות מושכות ■ השעון, שמחירו עומד על כ-300 דולר, פועל כאביזר נלווה לטלפונים החכמים מסדרת גלקסי

סמסונג מסרה היום (ג') כי ה-Galaxy Gear הפך לשעון החכם הפופולרי ביותר בעולם עם מכירות של כ-800 אלף יחידות מאז הושק לפני חודשיים. בכך הזימה החברה חששות בשוק כי המכשיר ייכשל, בשל היעדר תכונות מושכות. לדברי החברה, היקף המכירות של השעון עולה בהרבה על התחזיות וכי בכוונתה להרחיב את קידום המכירות למכשיר הלביש לקראת החגים.

סמסונג השקיעה משאבים שיווקיים בשעון, עם פרסום ניכר ושיתופי פעולה עם תצוגות אופנה כדי להשיג הובלה בשוק המחשבים הלבישים לאחר שהמכשיר זכה בתחילה לביקורות צוננות.

המוצר מהווה את הניסיון האחרון של סמסונג להוכיח שהיא לא רק חקיינית של אפל. על פי ספקולציות של התקשורת ואנליסטים, החברה שוקדת על פיתוח מכשיר לביש.

השעון, שמחירו עומד על כ-300 דולר, פועל כאביזר נלווה לטלפונים החכמים מסדרת גלקסי. יש לו מסך OLED קטן עם פונקציות בסיסיות כמו תמונות, ניהול שיחות ללא מגע יד והודעות. תחזיות השוק לגבי המוצר לא היו טובות במיוחד, מכיוון שהיו לו רק כ-70 אפליקציות. "זה השעון הלביש הנמכר ביותר בשוק... ואנחנו מתכוונים להרחיב את הזמינות שלו על ידי הגדלת מספר המכשירים שתואמים לשעון", מסרה סמסונג.