שרון גל בוחן העלאת תוכנית כלכלית אינטרנטית

מגיש "לילה כלכלי" לשעבר פרסם סטטוס בעמוד הפייסבוק האישי שלו, בו פנה לחבריו ברשת החברתית וביקש את חוות-דעתם באשר למהלך שהוא מתכנן

העיתונאי שרון גל בוחן העלאת תוכנית כלכלית יומית שתעלה ברשת האינטרנט. בסטטוס שפרסם אתמול (ד') בעמוד הפייסבוק האישי שלו פנה גל לקהל חבריו ברשת החברתית וביקש את חוות-דעתם באשר למהלך שהוא מתכנן.

"הי, מה שלומכם?", כתב גל, "נוכח בקשות מחמיאות חוזרות ונשנות שמופנות אליי - בסגנון 'תחזור כבר', אני מבקש לבדוק בעזרתכם משהו. נניח שתוכנית בהגשתי כמו 'לילה כלכלי' (נקרא לזה 'ערב כלכלי' לצורך העניין), תשודר באינטרנט מדי יום, בשעה קבועה - כמה מכם יבואו לצפות? אני מניח שאם נגיע למספר עצום של לייקים (גם בזכות שיתופים), יהיה לזה סיכוי לקרות מהר מאוד. אז הקליקו ושתפו. תודה על שיתוף-הפעולה. שרון".

גל התפטר לפני כחצי שנה מהגשת תוכניתו "לילה כלכלי" בערוץ 10 בשל חילוקי דעות תקציביים. במקביל התפוצצה פרשה שקשרה אותו להתנהגות לא נאותה, אולם לאחר חקירת המשטרה, התיק נגד גל נסגר.

אולם בזמן שחרושת השמועות פעלה ונמשכו הבירורים, נפגעה פרנסתו של גל, והוא נעדר מהופעות בתקשורת. כעת הוא בוחן את האפשרות לשוב, עדיין לא ברור מעל גבי איזו פלטפורמה.