הוט מובייל עמדה בתנאי המכרז הסלולרי ותקבל רוב הערבות

משרד התקשורת: הוט מובייל עמדה בתנאי המכרז לכניסת שתי חברות נוספות לשוק הסלולר ■ מדובר בסכום של 695 מיליון שקלים שהחברה הפקידה כערבות ומתוכם יישארו בידי המשרד 90 מיליון שקלים

משרד התקשורת הודיע היום (ה') לחברת הוט כי נמצא שהחברה עמדה בתנאי המכרז הסלולרי, ולכן תקבל את מרבית כספי הערבות שהפקידה במכרז בחזרה. מדובר בסכום של 695 מיליון שקלים שהחברה הפקידה כערבות ומתוכם יישארו בידי המשרד 90 מיליון שקלים כערבות וכדמי רישיון וזאת עד שהחברה תעמוד ביתר התנאים.

כאמור, הוט מובייל עמדה בתנאי המכרז, לכניסת שתי חברות נוספות לשוק הסלולר, והשיגה נתח שוק של יותר מ- 7% מלקוחות הסלולר במגזר הפרטי. דמי הערבות שולמו עם הרחבת רישיונה של חברת מירס לפני שנתיים, והפיכתה לחברת הוט מובייל.

שר התקשורת גלעד ארדן בירך את הוט על הגעתה לנתח השוק וציין כי כניסתן של החברות החדשות לשוק הביאה להגברת התחרות והוזלת מחירים לצרכני הסלולר כולם, להצעות מגוונות וטובות יותר ולהפחתת מחירי חבילות התקשורת.

אילן צחי, מנכ"ל הוט מובייל אמר כי "יום זה הינו אבן דרך משמעותית בדרכה של הוט מובייל אשר הגיעה לנתח שוק ממוצע של למעלה מ-11% משוק הסלולר הפרטי, תוך כשנה וחצי מיום ההשקה, וגיוס המנויים ממשיך וגדל, וזאת על אף התחרות העזה. החברה הינה מחולל התחרות המשמעותי ביותר בשוק הסלולר בישראל, ואנו נמשיך לפעול לטובת התחרות לאורך זמן, לצד המשך צמיחה והגדלת נתח השוק, ובמקביל למתן שירות איכותי ולמתן הצעות שקופות, הוגנות והטובות ביותר לקהל לקוחותינו.

"בימים אלו, גם הודיעה החברה, כי חתמה על הסכם שיתוף אתרים עם חברת פרטנר, אשר בכפוף לאישורים הרגולטורים הנדרשים, יאפשר לה להביא בהקדם את בשורת דור 4 לשוק בישראל".