קבוצת דלק תעניק חסות לספורטאים האולימפיים לריו 2016

תתמוך בספורטאים ובמאמנים הישראלים בהכנותיהם למשחקים; בעלי הקבוצה, יצחק תשובה: "מדובר בזכות גדולה לקחת חלק בפרויקט חשוב מסוג זה"

קבוצת דלק, שבבעלות איש העסקים יצקח תשובה, תעניק חסות לספורטאים הישראלים המתכוננים למשחקי ריו דה ז'ניירו 2016. במסיבת עיתונאים שנערכה היום (ה') במשרדי הוועד האולימפי בתל-אביב, הכריזו הצדדים על שיתוף פעולה במסגרתו תסייע דלק בתמיכה לספורטאים ולמאמנים של המשלחת הישראלית, במהלך שלוש השנים הקרובות עד למשחקי ריו.

יש לציין כי מדובר בתמיכה שנוספת לתמיכה שמעניקה היחידה לספורט הישגי, המתקצבת את ספורטאי ההישג האולימפיים על בסיס חודשי קבוע.

יצחק תשובה, בעל השליטה בקבוצת דלק, אמר: "מדובר בזכות גדולה לקחת חלק בפרויקט חשוב מסוג זה שיביא כבוד וגאווה למדינת ישראל ולכל אזרח ואזרח. שיתוף הפעולה שמתחיל כאן היום ייתן רוח גבית חשובה למשלחת הישראלית לקראת המשחקים בריו וזאת רק תחילת הדרך. סוד ההצלחה בחיים הוא לרצות, להאמין, להתמיד ולא להרים ידיים. לכל אחד ואחת מהספורטאים יש פוטנציאל אדיר להגיע הכי רחוק שאפשר. תאמינו בעצמכם, תרצו בכל לבכם, תתמידו ותצליחו. אנחנו אתכם".

יגאל כרמי, יו"ר הוועד האולימפי בישראל: "הוועד האולימפי בישראל שם לעצמו מטרה לגייס את העולם העסקי ללוות את המשלחות האולימפיות של ישראל. אנו בטוחים שקבוצת דלק, מהגדולות בעולם העסקים, בראשותו של יצחק תשובה, המכריזה היום על צעידה משותפת עם הוועד האולימפי בישראל, תשמש כמובילה, ותעודד בכך את קהילת העסקים לתמיכה מהותית בספורט האולימפי ההישגי של ישראל".

אסי ברדפלד, מנכ"ל קבוצת דלק: "חתירה למצוינות, השגיות ודבקות במטרה, הם ערכים משותפים לוועד האולימפי בישראל ולקבוצת דלק. ההחלטה לתמוך בפעילות המשלחת לריו היא המשך האסטרטגיה של קבוצת דלק לפעול לקידום צעירים מכל שכבות האוכלוסייה ולעודד אותם להישגיות והגשמה עצמית בכל התחומים".