אינסוליין החלה למכור את הInsuPad בגרמניה; המניה עולה

תוך חודש וחצי מתחילת השיווק משתמשים במכשיר כ-2,500 חולים

חברת אינסוליין , העוסקת במחקר, פיתוח, ייצור ושיווק של טכנולוגיה ומוצרים לשיפור האפקטיביות של אינסולין המוזרק לחולי סוכרת, הודיעה על קבלת דיווח מהשותף בגרמניה כי על פי הנתונים ממערכת מעקב הלקוחות שלו ועל-פי הערכתו, מאז החלה פעילות השיווק על-ידי השותף במחצית השניה של חודש אוקטובר השנה ונכון לסוף חודש נובמבר 2013 (במהלך של כחודש וחצי) כ-2,200 משתמשים קיבלו לשימוש ערכות התחלה של InsuPad.

לפיכך, יחד עם 200 משתמשים אשר משתמשים במוצר במסגרת אתרי ביטא של החברה, ומשתמשים אשר סיימו את ניסוי ברמר והמשיכו להשתמש במוצר, יש כ-2,500 ערכות InsuPad בידי משתמשים בגרמניה.

"אנו שמחים על הנתונים הראשונים המתקבלים מגרמניה. השותף בגרמניה המשווק את ה-InsuPad מציין כי עד עתה וכן בהשוואה למוצרים אחרים אותם הוא מפיץ, התגובות הראשוניות למוצר הינן חיוביות מאוד, בייחוד לאור הנכונות הגבוהה של הרופאים לבחון את השימוש במוצר תוך זמן קצר. אנו מאמינים כי ככל שיינתנו מרשמים נוספים על-ידי רופאים, ויימכרו ערכות למשמשים חדשים - כך יעלה קצב ההזמנות גם לרכיבים המתכלים של המוצר תוך יצירת תזרים מזומנים גובר לחברה", מסר רון נגר, נשיא ומנכ"ל אינסוליין.

החברה תמשיך לדווח על עדכון מספר הלקוחות בגרמניה גם בשנת 2014.