פוטומדקס מאשררת את התחזית לרבעון הרביעי

זאת, למרות הפסקת הסכם ההפצה ביפן ■ חברת המכשור הרפואי דיווחה גם על השקת מכשיר הסרת השיער הביתי החדש שלה No!No! Pro3 ועל אירוע מכירות מוצלח בערוץ הקניות האמריקני כחלק מעונת הקניות של חג המולד

חברת המכשור הרפואי פוטומדקס דיווחה על השקת מכשיר הסרת השיער הביתי החדש שלה No!No! Pro3 ועל אירוע מכירות מוצלח בערוץ הקניות האמריקאי כחלק מעונת הקניות של חג המולד.

כמו כן, אשררה החברה את תחזית המכירות לרבעון הרביעי של 2014, בו היא מצפה להגיע להכנסות של יותר מ-55 מיליון דולר. באירוע המכירות לבדו נמכרו מכשירים של החברה בהיקף של 8.4 מיליון דולר. כ-31 אלף מכשירים נמכרו.

לאחרונה הודיעה פוטומדקס על הפסקת ההסכם עם המפיץ שלה ביפן, וחיפוש אחר מפיץ חדש. ברבעון השלישי נפגעה פעילותה כתוצאה משינוי מדיניות המלאי של המפיץ אשר הובילה לכך שלא הוזמנו יחידות של המוצר על-ידו ברבעון השלישי.

ברבעון הרביעי עשוי המפיץ ביפן למכור חלק מן המלאי שנותר בידו לאחר הפסקת ההסכם, אולם החברה הדגישה כי תחזית המכירות נותרת בעינה גם ללא התייחסות למגזר היפני, אשר הניב בשנתה שעברה כ-21 מיליון דולר בשנה.

לאחר ההודעה ירדה אמש (ב') מניית החברה בנאסד"ק 6.1%, ככל הנראה תגובה משולבת גם להודעה הנוכחית וגם להודעה על הסכם ההסכם ביפן, אשר פורסמה ביום ראשון והשוק האמריקני מגיב אליה רק כעת. שווי החברה הוא 238 מיליון דולר.