בן-משה: בדיון בביהמ"ש אזים השקרים שמפיצים דנקנר ויועציו

בעל השליטה בקבוצת אקסטרה הולדינג שנחלם עם נוחי דנקנר על השליטה באי.די.בי: "תם עידן דנקנר בתאגיד ומסתיימת אחיזת החנק שלו בשוק ההון הישראלי. במקום התנהלות מונופוליסטית ואינטרסים צולבים ננהיג ניהול מקצועי"

עוד פרק במאבקי השליטה על קונצרן אי.די.בי וחילופי ההאשמות בין קבוצת דנקנר-גרנובסקי לבין הקבוצה של אדוארדו אלשטיין ומוטי בן משה. אחרי שאתמול השופט איתן אורנשטיין זימן את בן משה לדיון בביהמ"ש ביום ראשון הקרוב שבו הוא יצטרך לספק מידע לגבי יכולותיו הפיננסיות ועברו, בן משה אומר היום כי "הדיון בבית המשפט ייתן הזדמנות חשובה להזים את כל השקרים שמפיצים דנקנר ויועציו".

בן משה, בעל השליטה בקבוצת אקסטרה הולדינג, טוען כי קיבל בסיפוק רב את החלטתו של השופט אורנשטיין לזמנו לדיון, ואמר כי "זו הזדמנות חשובה להבהיר גם לבית המשפט הנכבד את כל שיבקש לדעת על שליטתי המלאה באקסטרה, לפרט את האיתנות הכספית שלי ולהזים אחת ולתמיד את כל השקרים הנחותים, הספינים והמניפולציות שמייצר דנקנר בשבועות האחרונים - וביתר שאת מאז קבעו נושי אי.די.בי, כי תם עידן דנקנר בתאגיד ומסתיימת אחיזת החנק שלו בשוק ההון הישראלי".

בן משה שב והבהיר, כי קבוצת אקסטרה-אלשטיין, תמשיך ותשיב בגילוי נאות ומלא לכל שאלה שתישאל ע"י כל רשות מוסמכת במדינת ישראל, וכי בכוונתו להוציא את אי.די.בי לדרך חדשה, "במקום 'חליבה' של כספי החברות למימון הרפתקאותיו של דנקנר".

בן משה מצהיר שוב כי בשנתיים הקרובות אין בכוונתו למשוך דיבידנדים מאי.די.בי, אם יקבל את השליטה, כמובן, והוא מתכוון "להנהיג ניהול מקצועי המבחין בין צרכי החברות השונות לבין האינטרסים של בעלי השליטה, במקום אינטרסים צולבים המשועבדים כ'תעודת ביטוח' לחובות העתק האישים של דנקנר".

"במקום התנהלות מונופוליסטית, ניישם גם בחברות הבנות של אי.די.בי אסטרטגיה של צמיחה על בסיס תחרותי, שתשיא ערך למחזיקי האג"ח, בעלי המניות, העובדים וללקוח הישראלי".