הסכם שיווק משודרג לאיגוד הכדורסל עם הטוטו: 2.5 מיליון ש' לעונה

כהשוואה, בעונה שעברה העביר הטוטו במסגרת ההסכם השיווקי לאיגוד הכדורסל כ-450 אלף שקל בלבד

הטוטו ואיגוד הכדורסל הגיעו לסיכום על הסכם שיווק חדש ומשודרג, במסגרתו יעביר הטוטו לאיגוד 2.5 מיליון שקל לעונה הקרובה. כהשוואה, בעונה שעברה העביר הטוטו במסגרת ההסכם השיווקי לאיגוד הכדורסל כ-450 אלף שקל בלבד.

הפרסום יכלול את רוב המפעלים של איגוד הכדורסל, והכסף יועבר על-פי הפירוט הבא:1.1 מיליון שקל עבור נוער, 500 אלף שקל עבור פרסום בגביע המדינה גברים ונשים, 500 אלף שקל לליגה הלאומית ו-400 אלף שקל לכל נבחרות ישראל.

יש לציין כי מדובר בהסכם שיווקי בלבד, בנוסף מעביר הטוטו לאיגוד הכדורסל כספי תמיכה בסכום של כ-11 מיליון שקל.

מדובר בהסכם השיווק השלישי הכי גדול שמעניק הטוטו לספורט הישראלי - הראשון הוא הסכם השיווק עם ההתאחדות לכדורגל בסך 80 מיליון שקל לעונה, אחריו הסכם עם מינהלת הליגה בכדורסל שמקבלת 9 מיליון שקל לעונה (ועוד 1.5 מיליון שקל אופציונאליים לשיתוף ישראלים), ואחריו איגוד הכדורסל 2.5 מיליון שקל.