וולס פרגו הרחיב את קו אשראי של טאואר ל-70 מיליון דולר

ההלוואות שתוכל טאואר-ג'אז למשוך תחת קווי אשראי אלה יישאו ריבית של בין ליבור + 1.75% לליבור + 2.25%, נמוכה יותר בהשוואה לקו האשראי הקודם שניתן לחברה

הבנק האמריקאי וולס פרגו העמיד לחברת השבבים הישראלית טאואר קו אשראי של 70 מיליון דולר עד סוף 2018.

ההלוואות שתבחר החברה ללוות בזמן תוקפו של קו האשראי תישאנה ריבית בטווח של ליבור פלוס 2.25% עד 1.75% בשנה, וזאת בהשוואה לריבית בהסכם הקודם שהייתה בטווח של ליבור פלוס 2.25% עד 2.75%.

נכון ל-30 בספטמבר 2013, משכה החברה הלוואות תחת קו האשראי הקודם מתאגיד בנקאי זה (שהיה על סך 45 מליון דולר) סכום כולל של 19 מיליון דולר.

"עדכון הסכם קווי האשראי עם וולס פרגו מאפשר לטאואר להמשיך ולחזק את מאזן החברה, איתנותה הפיננסית ומבנה החוב שלה, וכן להמשיך ולתמוך בצמיחה המתוכננת על-פי התוכנית העסקית של החברה", מסרה החברה.

ראסל אלוואנגר, מנכ"ל טאואר, אמר כי "אני מרוצה מאוד כי וולס פרגו, אחד מהבנקים הגדולים בארה"ב, בחר להרחיב את קווי האשראי שנתן לנו מ-45 מיליון דולר ל-70 מיליון דולר בתנאים טובים יותר, ריבית יותר נמוכה ותוך הארכת תוקפם לדצמבר 2018. התנאים החדשים לקו האשראי מהווים עדות ליחסי העבודה הנהדרים ושיתוף הפעולה בינינו במהלך חמש השנים האחרונות וכמו כן מעידים על שביעות הרצון של הבנק מתוכניותינו העסקיות אותן בחן במהלך החודשים האחרונים במסגרת תהליך הבדיקת נאותות שביצע".