לאלפיון: סמסונג ו-LG מציגות טלוויזיות 105 אינץ' קעורות

החברות עדיין לא פרסמו את המחירים למסכים המדוברים, אבל הם צפויים להיות יקרים מאוד ■ מי שיוכל להרשות לעצמו, יקבל תחושה של צפייה בסרט כמו באולם קולנוע מסוג IMAX, בו המסך כמעט עוטף את הצופה

תערוכת האלקטרוניקה הגדולה בעולם - CES תיפתח רק בעוד יותר משבועיים בלאס ואגס, אבל כבר עכשיו מתחילות היצרניות הקוריאניות להכריז על המוצרים הבאים שלהן. סמסונג ו-LG הודיעו בשעות האחרונות על הטלוויזיות החדשות שלהן שיגיעו בגדלים עצומים של 105 אינץ', בפורמט רחב של 21:9 ובמראה קעור.

המסכים החדשים יתנו ללקוחות שיחזיקו את הממון לרכישת טלוויזיה חדישה כזו, תחושה של צפייה בסרט כמו באולם קולנוע מסוג IMAX, בו המסך כמעט עוטף את הצופה.

שני הדגמים החדשים תומכים כמובן ברזולוציית 4K הנקראת גם Ultra HD שעתידה לשדרג את חוויית הצפייה בשנים הקרובות בבתים, עוד לפני שהספקנו להתרגל לטלוויזיות Full HD.

כדאי לציין שרק לאחרונה השיקו שתי היצרניות הקוראיניות את סדרות המסכים שלהן מסוג Ultra HD בארץ. בנוסף לדגם של סוני מסוג 4K הנמכר גם הוא בישראל. הרזולוציה של המסכים הקעורים עומדת על 5120 על 2160 פיקסלים. סמסונג ו-LG עדיין לא פרסמו את המחירים למסכים המדוברים, אבל הם צפויים להיות יקרים מאוד. מבקרי תערוכת CES יהיו הראשונים להתרשם מהדגמים החדשים.