האם חברה של מוטי בן-משה הפעילה אתר עם תכנים מיניים?

סימני השאלה סביב הונו של איש העסקים מוטי בן-משה ממשיכים לצוץ, כשכעת מתברר כי חברה שעמד בראשה הפעילה אתר אינטרנט מפוקפק ■ דוברו של איש העסקים: "עושים לו רצח אופי"

איש העסקים מוטי בן-משה, מי שעשוי להפוך לאחד האנשים החזקים במשק כשישלים בקרוב, בצוותא עם המיליארדר הארגנטינאי אדוארדו אלשטיין, את ההשתלטות על התאגיד אי.די.בי, נדרש להגיש עד לסוף החודש את כל הפרטים על הונו ועל הדרכים שבהם צבר אותו. בשבועות האחרונים צצו מספר סימני שאלה סביב עסקיו, והיום (א') מתברר כי אחד מאותם העסקים בתחילת דרכו של בן-משה הפעיל לכאורה אתר אינטרנט המספק תכנים מיניים.

בתחילת העשור הקודם, שימש איש העסקים כבעלים של חברה גרמנית בשם "MM International Advertising". החברה הפעילה בין היתר אתר אינטרנט בשם "לוגוס מג'יק", שעל-פי מסמכים שהגיעו לידי חדשות 2 פרסם בין היתר תכנים פוגעניים בעלי אופי מיני.

בשנת 2002 נכנס האתר לרשימה מפוקפקת בדוח של המועצה לשלום הילד בגרמניה, שם הוא מופיע תחת הכותרת "הצעות באינטרנט", ומוגדר כאתר המספק תכני "סקס וארוטיקה". הדוח נועד להתריע בפני הורים על אתרים שבהם תכנים פוגעניים שאינם מתאימים לילדים. בין שמות האתרים המופיעים ברשימה נמצאים כאלה העונים לשם "לוליטה", "חלומות רטובים" ומספר אתרים נוספים ששמם לא מותיר מקום לדמיון.

דוברו של בן-משה מסר בתגובה כי "בשבועות האחרונים מתנהל מאבק ורצח אופי כלפי הלקוח שלי, תוך יצירת מסכת שקרים כלפי בן-משה. הדוח של המועצה לשלום הילד משנת 2002 בגרמניה אינו התרעה מפני אתרי בן-משה. האתר הינו פלטפורמה אינטרנטית לשיווק רינגטונים, לוגואים ולא יותר מכך. בן-משה לא היה אחראי לתוכן האתר".

סימני שאלה סביב מקור הונו של בן-משה עלו בשבועות האחרונים לאחר הפרסום שלפיו לאיש העסקים משכנתא על סך 700 אלף שקל על ביתו במודיעין - בית ששווה כמעט 3 מיליון שקל. ממסמכים שהגיעו לידי חדשות 2 עלה כי כי רכבו של בן-משה - יונדאי לבנה משנת 2007 - ממושכן לבנק מזרחי-טפחות.

בן-משה אישר את קיומן של שתי ההלוואות. "רכשתי את הבית בסיוע משכנתה בריביות טובות מלכתחילה", הסביר. "לא שווה כרגע להחזיר אותה". בנוגע לכלי הרכב אמר בן-משה: "אכן קיים משכון, זה מכיוון שאחת החברות שלי בישראל, חברה פחות פעילה, איחרה בהגשת הדוחות לרשם - דבר שנודע לנו רק עכשיו, באדיבות חקירותיו של דנקנר".