יהלום בלב העיר: תכירו - מלון אינדיגו במתחם בורסת היהלומים

מלון אינדיגו הוא מותג הבוטיק של רשת אינטרקונטיננטל עם סניף ראשון בארץ, ברמת גן ■ המלון מתאפיין בעיצוב שמזכיר בית אופנה, ספא אורבני שמהווה מפלט מהחוץ, ובעיקר יחס ושירות אישי חם

אינדיגו הוא מותג הבוטיק של רשת אינטרקונטיננטל, שזה לו הסניף הראשון בארץ, שלרוב ממוקם בדאון טאון של הערים הגדולות. הבחירה במתחם בורסת היהלומים ברמת גן באה מתוך אמונה שבעתיד יהפוך האזור ל"סוהו". אבל עד אז, המיקום אפור ולא נוח (לישראלים), וקשיי החניה באזור הובילו לשירות ואלה פרקינג.

הדגש של המותג כפול: התאמה לאנשי עסקים (Mix business and pleasure), אבל גם Destination hotel, שנועד להביא את הסיפור המקומי של האזור, ולהכניס את השכונה למלון. איך זה מתבטא? בעיצוב שמזכיר בית אופנה (בשל הקרבה לשנקר, בית הספר הגבוה להנדסה ולעיצוב), שימוש ביהלום כהשראה, ספא אורבני שמהווה מפלט מהחוץ, ובעיקר יחס ושירות אישי חם.

המלון שוכן בבניין קטן וישן ששופץ (בתוספת כמה קומות) וכולל 91 חדרים משלושה סוגים. החדרים נעימים, מעוצבים בגוני אפור בהיר עם נגיעות ירוקות, בכריות למשל. על קיר אחד טפט גרפיטי מדליק שמספר על האזור, המיטה גדולה ונוחה, יש המון מראות שמגדילות את החלל, וגם אבזור נוחות כמו קרש גיהוץ ומגהץ. גם הלובי קטן, אבל חמים כמו סלון ביתי מזמין, ויש בו ספרייה גדולה עם ספרי אמנות ועיצוב. ממולו מסעדת השף Blackstone הכשרה, שמציעה תפריט איכותי ואוכל יצירתי וטעים. מוגשת ארוחת בוקר אלגנטית, לא עמוסה אך משובחת, והמסעדה פתוחה גם לאורחים מבחוץ.

בקומת הספא יש כמה חדרים לאלה שרוכשים חבילת ספא, ואפשר להגיע אליו בחלוקים. חלל הספא מינימלי ומרגיע, וגם בו נשזרו גוני הירוק הבהיר כהמשך עיצובי. בחלל ההתרגעות משקאות ונשנושים, סאונה יבשה ותפריט טיפולים מגוון, מעיסוי שוודי קלאסי ועד אבנים חמות. המחירים יקרים כיאה לבתי מלון, אך המטפלים מצוינים. מטפלת בשם אסטלה עשתה עבודה נהדרת, והשמועות ממליצות על מטפל נוסף בשם נטולי. במלון גם חדר כושר קטן. הבריכה ממוקמת בגג.

מחירים: 999-2,500 שקלים לזוג ללילה כולל ארוחת בוקר * רחוב אהליאב 5 רמת גן (מתחם הבורסה), טל' 03-9300033