גזית גלוב גייסה 375 מיליון שקל בהרחבת סדרת אג"ח

המחיר בגיוס עמד על 121.7 אגורות לכל 100 אגורות ע.נ. ■ האג"ח נושאת ריבית שנתית קבועה של 5.35% צמודה למדד, ומועד הפירעון הסופי שלה הוא ספטמבר 2024

חברת גזית גלוב שבשליטת חיים כצמן ודורי סגל הודיעה היום (א') כי השלימה גיוס אג"ח מהציבור בהיקף כולל של כ-375 מיליון שקל באמצעות הרחבת סדרה יא'. החברה תשתמש בכספי הגיוס למיחזור חוב פיננסי קיים ולפעילותה.

המחיר בגיוס עמד על 121.7 אגורות לכל 100 אגורות ע.נ., המשקף תשואה אפקטיבית של כ-3.25% למח"מ של כ-7.2 שנים. האג"ח נושאת ריבית שנתית קבועה של 5.35% צמודה למדד ומועד הפירעון הסופי שלה הוא ספטמבר 2024.

האג"ח מסגדרה י"א של גזית גלוב מדורגת AA- עם אופק יציב ע,י סוכנות הדירוג S&P מעלות וב-Aa3 עם אופק יציב בסוכנות מידרוג.

את ההנפקה הובילו לידר הנפקות וכלל פיננסים חיתום והיא כללה את ברק קפיטל חיתום, את אקסלנס חיתום, אייפקס חיתום, לאומי פרטנרס חתמים, דיסקונט חיתום והנפקות, פועלים אי בי אי, וענבר הנפקות.

גזית גלוב עוסקת ברכישה, פיתוח וניהול של מרכזים מסחריים מעוגני סופרמרקטים ברחבי העולם, עם התמקדות באיזורים אורבניים צומחים. בנוסף פועלת החברה בתחום מבני המשרדים הרפואיים בצפון אמריקה. גזית גלוב נסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי של 8.16 מיליארד שקל, וכן בוול סטריט ובטורונטו.

הקבוצה פעילה בלמעלה מ-20 מדינות, מחזיקה ומנהלת 584 נכסים המשתרעים על שטח בנוי להשכרה של כ-6.7 מיליון מ"ר. שווי נכסי החברה הכולל הינו למעלה מ-75 מיליארד שקל.