YouPhone חתמה על הסכם אירוח עם חברת פלאפון

כיום מתארחת YouPhone על גבי רשת פרטנר, ומדובר בהסכם שעלותו כ-30-40 מיליון שקל ■ אין מה להשוות להסכם פרטנר והוט מובייל, אבל נראה שלפלאפון היה חשוב מאד לקחת לפרטנר לקוח גדול בחזרה

מפעילת הסלולר YouPhone, מקבוצת אלון רבוע כחול, הודיעה היום (ד') על חתימת הסכם שיתוף פעולה עם חברת פלאפון, במסגרתו YouPhone תתארח על גבי רשת פלאפון. כיום מתארחת החברה על גבי רשת פרטנר, ומדובר בהסכם שעלותו כ-30-40 מיליון שקל.

על-פי ההסכם, תוקם פלטפורמה טכנולוגית על תשתית רשת פלאפון, אשר תושלם תוך מספר חודשים ותהיה שקופה ללקוחות YouPhone שלא יצרכו לבצע דבר.

נזכיר שרק לפני מספר שבועות, חתמה פרטנר על הסכם נדידה ורשת משותפת עם הוט מובייל שרכבה על גבי רשת פלאפון. אמנם אין מה להשוות בין החברות מבחינת היקף הפעילות, אבל נראה שלפלאפון היה חשוב מאד לקחת לפרטנר לקוח גדול בחזרה. פלאפון מאבדת את הוט מובייל החל מינואר 2015.

גיל שרון מנכ"ל פלאפון מסר: "ההסכם עם YouPhone הוא חלק מהאסטרטגיה שלנו לארח מפעילי MVNO על גבי הרשת שלנו, כפי שכבר הגדרנו לפני למעלה משנתיים. אנו מאמינים שיש ערך הדדי למצב בו מארחים ומתחרים כאחד.

לדברי אריאל שרייבר מנכ"ל YouPhone: "הסכם האירוח על גבי רשת פלאפון מהווה אבן דרך נוספת בהמשך לביסוסה של YouPhone כשחקן משמעותי ומוביל בשוק הסלולר. בחרנו ברשת פלאפון על מנת להבטיח שגם בעתיד נהיה עם הרשת הטובה והמתקדמת ביותר".