אביב גלעדי מעביר מניותיו ב-RGE לחברה שלו ושל בלווטניק

על פניו, מדובר במהלך חשבונאי בלבד - אולם עשויות להיות לו השלכות על האסטרטגיה של הקבוצה בהמשך

שני שלישים ממניות חברת RGE יועברו לידי חברת AI film שבה שותפים לן בלווטניק ואביב גלעדי - כך נודע ל"גלובס". עד כה החזיקו בלווטניק וגלעדי במניות בנפרד, וכעת הן יעברו להחזקה משותפת של חברת האחזקות האמריקאית שבבעלות שניהם.

המשמעות היא כי רק החלק שבבעלות משפחת רקאנטי ממשיך להיות מוחזק בידיים ישראליות. על פניו, מדובר במהלך חשבונאי בלבד, אולם עשויות להיות לו השלכות על האסטרטגיה של הקבוצה בהמשך.

הסכם עם סלקום

קבוצת RGE, המובלת על-ידי מודי פרידמן בישראל, היא אחת מקבוצות התוכן המשמעותיות בארץ. היא מחזיקה במותגי ערוץ הספורט השונים ובערוץ הילדים על נגזרותיו. באחרונה חתמה הקבוצה על הסכם עם חברת הסלולר סלקום, עליו דווח כאן לראשונה, במסגרתו תספק לה תוכן אם וכאשר תקים את פלטפורמות המדיה שלה.

באחרונה עזב גלעדי סופית את זכיינית ערוץ 2 רשת, שם החזיק במניות, לאחר שבמשך 4 שנים לא השקיע בה. גלעדי, שיצא מהזכיינית במסגרת עסקת כניסת חברת אנדמול, יצא מבלי שקיבל דבר על חלקו בחברה. בשנים האחרונות הוא משמש כמנכ"ל חברת אייקון של בלווטניק ומבלה את עיקר זמנו בארה"ב ובבריטניה, שם הוא עוסק בהפקת סרטים.

ההערכות הן כי בשוק התקשורת המשתנה, חלקה של RGE בשוק ילך ויגדל ואף יעבור שינויים. לא מן הנמנע כי החברה תבקש רישיון (אם תתיר זאת הרגולציה), או שתשוב לקחת חלק באחד הערוצים המסחריים.

את תגובתו של גלעדי לא ניתן היה להשיג. מ-RGE לא נמסרה תגובה.