JVP: תחרות סטארט-אפים בתחום הסייבר עם פרס של מיליון דולר

התחרות כוללת שיתוף פעולה עם מספר חברות בינלאומיות שמחזיקות פעילות בישראל: EMC, לוקהיד מרטין, סיסקו ו-GE, שנציגים מטעמן ישתתפו בתחרות

נושא אבטחת המידע הפך להיות אחד התחומים החמים בעולם הטכנולוגי. על הרקע הזה הודיעה היום קרן ההון סיכון JVP על תחרות סייבר לסטארט-אפים עם פרס אטרקטיבי: החברה המנצחת תקבל השקעה של מיליון דולר ותצטרף לחממת הסייבר שמנהלת הקרן בבאר שבע.

שלוש המועמדות הסופיות בתחרות, יוזמנו לכנס האבטחה של חברת RSA, חברת בת של EMC, שייערך בפברואר בסאן פרנסיסקו, בו תוכרז החברה הזוכה בתחרות.

ב-JVP מאמינים בחברות סייבר. זה לא מפתיע בהתחשב בתשואות שהניב התחום בחברות ציבוריות ופרטיות בשנתיים האחרונות. החברה הבולטת של JVP בתחום היא סייבר-ארק, שעשויה להנפיק השנה בוול סטריט לפי 500-600 מיליון דולר, ובה מחזיקה JVP בשיעור ניכר מהמניות.

על פי הנתונים שמספקת הקרן, בישראל פעילות כיום כ-150 חברות בתחום; מאז 2009 הושקעו בחברות הסייבר הישראליות כ-240 מיליון דולר; וסך האקזיטים בחברות הסייבר (18) הסתכמו בתקופה זו בכ-2.3 מיליארד דולר.

התחרות כוללת שיתוף פעולה עם מספר חברות בינלאומיות שמחזיקות פעילות בישראל: EMC, לוקהיד מרטין, סיסקו ו-GE, שנציגים מטעמן ישתתפו בתחרות. התחרות מתקיימת לקראת כנס ה-cybertech 2014 שייערך ב-27-28 בינואר בגני התערוכה.

לדברי יואב צרויה, שותף בחממת הסייבר של JVP: "זו העת בה נדרש גל של יזמות פורצת דרך בתחום אבטחת המידע המאתגרת את התפיסות המסורתיות באשר לאופן שבו מגנים על מערכות מידע ומחשב".