מניית הערב: בנק עם פוטנציאל אפסייד של 20%

אלעד סלומון, אנליסט בכיר ביוטרייד בית השקעות: "מניית סיטי נסחרה ב-5 השנים עם רמת התנגדות חזקה מאוד ב-55 דולר למניה. הרמה הזו צפויה להישבר ולתת את האות למהלך עליות אל עבר מחיר יעד של 64 דולר למניה"

"הנתונים הטכניים מצביעים על כך שמניית סיטי בנק נמצאת בדרך למהלך ארוך ובשרני ולכן היא מבחינתנו המנייה המועדפת למשקיעים במגזר הפיננסים", כך להערכת אלעד סלומון, אנליסט ביוטרייד בית השקעות.

לדבריו, מניית סיטי נסחרה ב-5 השנים עם רמת התנגדות חזקה מאוד ב-55 דולר למניה שטרם נפרצה. לטענתו הרמה הזו צפויה להישבר בטווח הקצר ולתת את האות למהלך עליות משמעותי במניה אל עבר מחיר יעד של 64 דולר למניה, מחיר יעד המשקף אפסייד של כ-20% על מחיר השוק של המניה כיום.

סלומון ציין כי המשקיעים בטווח הארוך יותר צפויים יהיו ליהנות מהמשך עליית ערך גם לאחר שמחיר המניה יגיע למחיר היעד הזה: "על פי השיטה הטכנית ככל שאירוע טכני הוא נדיר יותר כך גם עולה משמעותו. הפריצה הצפויה של רמת 55 דולר למניה בסיטי היא אירוע שלא קרה 5 שנים ולכן מדובר בהזדמנות לרכוש עם תחילת מהלך העליות".

סלומון ציין עוד כי "בנוסף להיבט הטכני ישנם סימנים פונדמנטאליים לשיפור והתייעלות של הבנק שיציפו ערך לטווח הארוך, כאשר לאחרונה חתם סיטי חוזה יוקרתי עם חברת הביטוח הסינית AIA בסניפי הבנק במזרח. עסקה זו אמורה להגדיל משמעותית את הכנסות הבנק לאור דריסת הרגל המשמעותית שיקבל באסיה ובעולם כולו".