בגלל המאהבת של הולנד? בת זוגו של נשיא צרפת אושפזה

העיתון "לה פריזיאן" מדווח כי בת זוגו של פרנסואה הולנד, העיתונאית ואלרי טריירווילר, אושפזה בבית חולים בפריז לאחר שמגזין צרפתי פרסם כי הנשיא מנהל רומן עם השחקנית הצרפתייה ג'ולי גאייה

הסערה סביב הדיווח על הרומן של נשיא צרפת נמשכת: העיתון "לה פריזיאן" מדווח הערב (א') כי בת זוגו של פרנסואה הולנד, העיתונאית ואלרי טריירווילר, אושפזה בבית-חולים בפריז לאחר שנודע לה דבר הרומן לכאורה שניהל בן זוגה הנשיא עם שחקנית צרפתייה.

על-פי הדיווח, בת זוגו של הולנד הובהלה לבית-החולים ביום חמישי האחרון, לאחר שראתה את הפרסום במגזין הצרפתי "קלוסר" - והזדעזעה. עוד דווח כי רופאיה של טריירווילר המליצו לה להרבות במנוחה והודיעו כי היא תשוחרר לביתה בתוך מספר ימים.

הדובר של טריירווילר אישר כי אושפזה בבית-החולים עקב תשישות. "היא נמצאת בבית-החולים מאז יום שישי והיא תעזוב מחר", אמר. כשנשאל בנוגע לעתיד יחסיה עם הולנד, ציין: "היא זקוקה למנוחה ולאחר מכן תחליט מה לעשות".

בסוף השבוע דווח כי פרנסואה הולנד איים לתבוע את המגזין "קלוסר", שפרסם כי הנשיא כבר אינו בזוגיות עם טריירווילר והחל לקיים רומן עם השחקנית הצרפתייה ג'ולי גאייה. עקב כך החליט המגזין להסיר את הידיעה מאתר האינטרנט שלו.

מקור בלשכתו של הולנד לא הכחיש את הדיווח על הרומן אך הוסיף כי הנשיא שוקל לנקוט בצעדים משפטיים נגד המגזין, עקב הפרת פרטיותו. בעיתון המודפס התפרסמו שבעה עמודים ובהם תמונות של הולנד וגאייה שמוכיחות לכאורה כי הם מנהלים רומן. גאייה בת ה-41 נשואה משנת 2003 לתסריטאי מארגנטינה, והיא אם לשני ילדים.