זוכת "אקס פקטור", רוז פוסטאנס, תוכל לעבוד בישראל כזמרת

שר הפנים גדעון סער הנחה את רשות האוכלוסין וההגירה לאשר לפוסטאנס היתר לעבוד בארץ כזמרת ■ פוסטאנס בחרה: תעזוב את הסיעוד לטובת השירה

רוז פוסטאנס, זוכת התוכנית "אקס פקטור" של זכיינית ערוץ 2 רשת, בחרה לעזוב את תחום הסיעוד בתמורה להיתר העסקה מלא הניתן לאמנים - כך מאשרים במשרד הפנים.

מנהל רשות האוכלוסין הציב בפני פוסטאנס, אזרחית הפיליפינים, שתי אפשרויות: להמשיך ולסעוד את האישה בה היא מטפלת ולזכות בהיתר לעבוד בשירה תחת מגבלת שעות - או לוותר על הסיעוד תמורת היתר מלא הניתן לאמנים המבקשים לעבוד בישראל בתחומם.

לאחר התייעצות עם המשפחה שהעסיקה אותה, בחרה רוז באפשרות השנייה.

ההחלטה התקבלה לאחר התערבות של שר הפנים, גדעון סער, שהנחה את רשות האוכלוסין וההגירה לאשר לרוז פוסטאנס היתר לעבוד כזמרת בישראל.

פוסטאנס שוהה בישראל מאז שנת 2007 כעובדת זרה עם אשרת עבודה חוקית. כיום, עם בקשתה לקדם את עיסוקה כזמרת, החליט השר סער, כאמור, להיענות לבקשתה ולאשר לה היתר עבודה כאמנית.

במשרד הפנים מתכננים לעקוב אחר פוסטאנס בכדי לוודא שהיא אכן עובדת תחת חוזה בתחום השירה, ולא ממשיכה להיות מועסקת בתחום הטיפול או בכל עבודה אחרת.

עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור שמטפל ברוז מטעם ארומה מיוזיק, מסר בתגובה: "רוז הייתה במשרד הפנים, והיא ומנהליה מטפלים בנושא. אכן הוצעו לה מספר אופציות שונות בנושא, וכעת שוקלים אותן ומטפלים בהן. ברגע שתהיה החלטה או שיהיה עדכון נוסף, אדאג להעביר הודעה מסודרת. כרגע רוז ביקשה לעבוד כזמרת בלבד".