11 קטינים בני 12-16 נאשמים בניצול מיני של ילדה בת 13

מואשמים כי ביצעו במתלוננת עבירות מין חמורות, וזאת כשהם מודעים לגילה, לחוסר הסכמתה ותוך ניצול מצבה אשר מנע ממנה להביע הסכמה חופשית

כתבי אישום בפרשת הניצול המיני לכאורה של ילדה בת 13 על-ידי 11 ילדים ונערים: פרקליטות מחוז תל-אביב (פלילי) הגישה היום (ד') לבית המשפט המחוזי בתל-אביב כתב אישום, הכולל 6 אישומים כנגד 11 קטינים בגילאי 12.5-16.5, בגין עבירות מין שביצעו לכאורה במהלך חודש דצמבר 2013 בקטינה בת ה-13.

על-פי כתב האישום, במהלך חודש דצמבר 2013, במספר הזדמנויות, הנאשמים נפגשו עם המתלוננת במקומות ציבוריים, בחניונים ובדירות. במהלך המפגשים האמורים ביצעו הנאשמים במתלוננת עבירות מין חמורות, בזה אחר זה, כל אחד לחוד ובצוותא. כל זאת, לפי הנטען, כשהם מודעים לגילה, לחוסר הסכמתה ותוך ניצול מצבה אשר מנע ממנה להביע הסכמה חופשית.

בשל היות כל המעורבים בפרשה זו קטינים, הטיל בית המשפט צו איסור פרסום על כל פרט מזהה שעשוי להוביל לזיהויים של מי מהמעורבים, המתלוננת והנאשמים. עוד נקבע כי התיק יתנהל בדלתיים סגורות.

מחמת החשש הכבד לפגיעה בפרטיותה של המתלוננת ובשל התיאורים המיניים הקשים המופיעים בכתב האישום, תבקש היום התביעה הכללית מבית המשפט להורות על הוצאת צו איסור פרסום על תוכן כתב האישום ותוכן בקשת המעצר.

כתב האישום הוגש באמצעות עו"ד רותי שביט.