רדהיל השלימה הנפקה פרטית בהיקף 11.7 מיליון דולר

עם סגירת ההסכם הנפיקה החברה סך של כ-10.45 מיליון מניות וכן אופציות לרכישת כ-4.18 מיליון מניות נוספות, הניתנות להמרה לתקופה של 3 שנים

חברת הביומד רדהיל, המפתחת תרופות מוגנות פטנט בשלבי פיתוח קליניים מתקדמים, השלימה את ההנפקה הפרטית של מניות רגילות ואופציות בסכום כולל של כ-11.7 מיליון דולר.

משקיעים בהנפקה הפרטית כוללים את המשקיעים המוסדיים הישראלים, מגדל חברה לביטוח, ילין לפידות ואקסלנס נשואה, וכן קרן ספירה ושני גופי השקעה ישראלים פרטיים.

עם סגירת ההסכם הנפיקה החברה סך של כ-10.45 מיליון מניות וכן אופציות לרכישת כ-4.18 מיליון מניות נוספות, הניתנות להמרה לתקופה של 3 שנים.

אורי שילה, משנה למנכ"ל כספים ותפעול ציין: "ההנפקה הפרטית בסך של 11.7 מיליון דולר באה לאחר הנפקה פרטית קודמת בסך של 8.5 מיליון דולר מאורבימד ו-Broadfin שהינן קרנות השקעה מובילות בתחום מדעי החיים. אנו מרוצים מאד מהצטרפותם של משקיעים בולטים אלו כבעלי מניות חדשים ברדהיל ורואים בכך הבעת אמון בחברה".

"בעזרת התמיכה של המשקיעים החדשים ושל בעלי המניות הנוכחיים, ועם למעלה מ-30 מיליון דולר במזומן במאזן החברה, אנו ממשיכים לקדם באופן אגרסיבי את התוכניות האסטרטגיות ותרופות הדגל שלנו, RHB-104 לטיפול במחלת הקרוהן ו-RHB-105 לזיהום של חיידק ה- H. pylori, אשר מצויות בניסויים קליניים שלב III בארה"ב".

תמורת ההנפקה הפרטית תשמש לצרכים כלליים של החברה, למימון פעילות המחקר והפיתוח ולרכישות פוטנציאליות.