טבע: נקטין את הדירקטוריון ונצרף אליו חברים חדשים

בהודעה שפורסמה היום מטעם היו"ר פיליפ פרוסט לבעלי המניות, נמסר כי טבע מתכוונת להפחית את גודל הדירקטוריון ולצרף אליו חברים חדשים עם ניסיון גלובלי בתחום הפרמצבטיקה

טבע תצמצם את גודל הדירקטוריון, כפי שהיה צפוי, לאחר מינוי ארז ויגודמן למנכ"ל החברה. בהודעה שפורסמה היום מטעם היו"ר פיליפ פרוסט לבעלי המניות, נמסר כי החברה מתכוונת להפחית את גודל הדירקטוריון ולצרף אליו חברים חדשים עם ניסיון גלובלי בתחום הפרמצבטיקה.

לפני כשבוע טענה האנליסטית ליאב אברהם מסיטי שהישארות ויגודמן בדירקטוריון סוללת את הדרך להפחתת מספר הדירקטורים מ-15 ל-12 (בתעשיית התרופות נהוג שמס' הדירקטורים יעמוד על 10-12), מה שמהווה לדעתה צעד גדול לשינוי חיובי בממשל התאגידי בטבע.

במכתב לבעלי המניות שפורסם היום (ד'), נכתב: "כידוע לכם, לאחרונה הכרזנו על מינויו של ארז ויגודמן למנכ"ל החדש של החברה, לאחר הליך איתור נרחב בסיוע חברה בינלאומית. מר ויגודמן ימשיך לכהן כחבר בדירקטוריון החברה, צעד ראשון וחשוב בהתפתחות הממשל התאגידי שלנו.

"במקביל, ביצענו בחינה מקיפה של הממשל התאגידי שלנו, ובכלל זה, בין השאר, גודלו והרכבו של דירקטוריון החברה. לפיכך, אנחנו מתכוונים להפחית את גודל הדירקטוריון ולצרף אליו חברים חדשים עם ניסיון גלובלי בתחום הפרמצבטיקה. אנחנו נמצאים כעת בתהליך לאיתור מועמדים מתאימים.

"ממשל תאגידי מהווה עדיפות עבור דירקטוריון החברה, ואנו יודעים שכך הדבר גם לבעלי המניות שלנו. ההצעות הקונסטרוקטיביות אשר קיבלנו מבעלי המניות שלנו בנושא זה במהלך החודשים האחרונים מנחות את הליך הבחינה השוטף שלנו. אנחנו נמשיך לעדכן אתכם תוך שאנו מיישמים את השינויים ומחזקים את טבע, במטרה לייצר ערך לבעלי המניות בשותפות עם צוות ההנהלה המוביל שלנו".