מניית היום: מזנקת ב-10% בעקבות אישור לרישום פטנט

אלעד מגל, מנכ"ל אנדימד מדיקל: "הפטנט החדש יתמוך ויקדם את האסטרטגיה העסקית שלנו לחתור להיות החברה המובילה בתחומה בשוק האסתטי בסין, שוק יעד אסטרטגי עבורנו"

חברת אנדימד מדיקל, חברת הבת של אנדימד המפתחת, מייצרת ומוכרת מכשור רפואי קוסמטי על בסיס טכנולוגיה מבוססת אנרגיית גלי רדיו (RF), הודיעה היום כי קיבלה את אישור רשות הפטנטים בסין, לפטנט חדש, שיירשם לבעלותה עם התשלום בגינו, ל-Skin treatment device.

הפטנט החדש שאושר בסין מרחיב את הקניין הרוחני של החברה ואת ההגנה על הטכנולוגיה שלה בתחום הטיפול בעור בגלי רדיו RF . בנוסף הפטנט כולל חידושים טכנולוגיים המתאימים באופן ספציפי למוצר החדש הביתי ה-Newa שקיבל גם את אישור ה-FDA לשיווק בכפוף למרשם, למכשיר בטכנולוגיית RF לטיפול ביתי, לא פולשני המיועד למיצוק העור והפחתת קמטים באזור הפנים ואשר שיווקו בסין החל ברבעון השני של 2013.

אנדימד משווקת את מוצריה - EndyMed Glow וה-EndyMed Pro, לשוק המקצועי בכל רחבי העולם. עד היום בוצעו באמצעות הטכנולוגיה של אנדימד מדיקל יותר מ-50 אלף טיפולים, במאות מרכזים רפואיים וקוסמטיים בעשרות מדינות בעולם.

במהלך שנת 2013 נכנסה החברה לשוק הביתי עם פיתוח המוצר החדש Newa המיועד בעיקרו להצערת עור הפנים והפחתת קמטים לשימוש ביתי. מהלך זה הינו נדבך נוסף באסטרטגיית החברה בשוק בו היא פועלת והרחבת קהל היעד אליו היא פונה. שוק האסתטיקה הסיני הוא אחד המרכזיים בחדירת המוצר הביתי עד כה.

אנדימד הציגה ברבעון השלישי של 2013 המשך מגמת צמיחה בהכנסות ואף עברה ברבעון לרווחיות תפעולית. ההכנסות הקבוצה הסתכמו בכ-5.9 מיליון שקל, גידול של כ-19% לעומת הכנסות של 4.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול בהכנסות נבע בעיקרו ממכירות של מוצרי RF, מוצרים המבוססים על אנרגיית גלי רדיו (RF), המיועדים להצערת עור הפנים והגוף ולמיצוקו, להצרת היקפים ולטיפול בהצטלקויות העור ובצלוליט באופן לא פולשני או זעיר פולשני.

אלעד מגל, מנכ"ל אנדימד מדיקל, ציין כי "הפטנט החדש יתמוך ויקדם את האסטרטגיה העסקית שלנו לחתור להיות החברה המובילה בתחומה בשוק האסתטי בסין, שוק יעד אסטרטגי עבורנו. קבלת אישור הפטנט, הנוגע בין היתר במוצר החברה המכוון לשוק הביתי מהווה תמיכה חשובה בטכנולוגיה הייחודית של החברה".