שוק מכירות מוצרי הגולף העולמי גלגל 12.6 מיליארד דולר

יפן וארה"ב הן המעצמות הגדולות בחום - עם מכירות קמעונאיות של 3.7 מיליארד דולר ו-5.1 מיליארד בהתאמה במהלך שנת 2013

ארה"ב ויפן, שתי המדינות שמחזיקות ב-70% מנתח השוק העולמי של קמעונאות מוצרי הגולף, רשמו בתחום הזה בשנת 2013 מכירות בשווי כולל של 8.8 מיליארד דולר. כך עולה ממחקר שנערך על-ידי החברה מפלורידה Golf Datatech ו-Yano Research מטוקיו, שפרטיו פורסמו בסוכנות הידיעות "בלומברג".

כ-24 מיליון אמריקאים משחקים גולף, והם קנו במהלך 2013 ציוד בסך כולל של 5.1 מיליארד דולר. ביפן, שם כ-8 מיליון תושבים משחקים בענף הספורט, המכירות עמדו על כ-3.7 מיליארד דולר.

שוק מוצרי הגולף העולמי כולו גלגל בסך הכל כ-12.6 מיליארד דולר.