אייל גולן שב מארה"ב - והסתבך עם אנשי המכס בנתב"ג

הזמר נחת בנתב"ג אחרי סיבוב הופעות בארה"ב, וכשנכנס למכוניתו דלקו אחריו אנשי המכס כשהם מלווים בשוטרים ■ עובד המכס: "גולן ברח בלי שבדקנו את כל התיקים שלו" ■ גולן: "הוא רק רצה הצגה מול המצלמות"

דרמה נרשמה היום (ד') בנתב"ג עם נחיתתו של אייל גולן, שחזר לישראל לאחר שסיים מסע הופעות בארה"ב.

הזמר, שאביו נמצא במוקד פרשת "משחקי חברה", עבר לטענתו במכס ונכנס לרכבו. תוך זמן קצר הגיעו למקום כוחות גדולים של משטרה ואנשי מכס שביקשו לערוך לו בדיקה חוזרת - דבר שהוביל לדין ודברים בין גולן לנוכחים.

בשיחה עם חדשות 2 אמר איש המכס שהיה במקום כי "אייל גולן ברח מבלי להיבדק. שאלנו אותו לגבי התכולה של התיק, יש דברים אישיים שרצינו לבדוק".

איש המכס הזעיק למקום כוחות גדולים של משטרת נתב"ג, שדרשו מגולן שלא לעזוב את המקום. לדבריו, הוא מנוע מלומר אם הגיע לידיהם מידע מודיעני באשר לתכולת תיקו של הזמר.

גולן, שהיה באותה שעה עם שלושה מאנשי הצוות שלו, נשאר במכוניתו והגיש את התיקים האישיים שלו לבדיקה. איש המכס לא הסתפק בכך ודרש שגולן יתלווה אליו. הזמר סירב, ישב במכונית המרצדס שהמתינה לו, התניע את הרכב, אך לאחר שהמשטרה ביקשה ממנו להתלוות אליה, הוא נכנס לבדיקה נוספת.

גולן: "רצו הצגה"

גולן דחה את טענות אנשי המכס וטען כי מדובר בעלילה. "האיש הזה שראה את המצלמות שלכם רצה הצגה", אמר הזמר. "רק לפני שבועיים הוא ישב איתי והזמין אותי לשתות קפה ולאכול עוגה, אבל הנה לכם עוד פרשה".

גולן התייחס גם לפרסום אמש (ג') במהדורה המרכזית של תמלילי החקירה של המתלוננות נגדו שהודו כי שיקרו. "שמחתי והתרגשתי לראות אתמול אצלכם את הפרסום על שקר הבנות", אמר גולן. "המעמד שלי לא נפגע, מזל שהקהל של אוהב אותי. יש לי הרבה מה להגיד, אבל את זה אני אגיד בזמן המתאים, לא עכשיו".

מרשות המסים נמסר: "בשובו לארץ, בעוברו במסלול הירוק, התבקש מר גולן להניח את המטען שלו לבדיקה שגרתית. הוא התנגד, השתמש בשפה בוטה נגד עובדי המכס ויצא החוצה מבלי להיבדק. מר גולן הוחזר לאולם על מנת להשלים את הבדיקה, כפי שהיה נעשה לכל נוסע אחר שהיה נוהג כך, ובתום הבדיקה המשיך לדרכו".

מליאם הפקות נמסר בתגובה: "אייל גולן נבדק כאחד האדם בשמחה וכמובן שלא עבר כל עבירה. אנו דוחים את כל הניסיונות ללבות את האש, לחבל ולהזיק".